*gaat bij het lezen van deze gewichten maar een straatje om*
Barbell glijdt weg
Collapse
X
-
Is denk ik echt een kwestie van trainen en nog eens trainen.
Mixed grip doet voor mij wonderen. Helpt heel erg tegen het wegglijden, zeker als de stang stroef is (bij de gewichten)
Lukt het je om pullups te doen? want dat zal ook niet echt gaan lijkt me als je met 35kg DL grip verliest.
Je zou daar nog mee kunnen oefenen. Gewoon hangen aan een stang... en zo lang mogelijk vasthouden.
Verder kun je nog op een gewicht dat je wel houd... gewoon meer reps doen. Zo train je ook je grip verder.
Ik zou in ieder geval echt geen straps gaan gebruiken. Je onderarmen zijn nu al de zwakke schakel. Dat verschil ga je dan alleen maar groter maken.Fear is the mind killer
Comment
-
Ik weet heel erg zeker dat magnesium wonderen gaat doen. Het laatste wat je moet gaan doen is straps of dingen gaan gebruiken die ervoor zorgen dat je minder grip nodig hebt (dus alleen gebruiken, als het echt niet anders kan, of als je een pr wil zetten).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
JONGE zelf aals ik dronken ben heb ik nog meer verstand dan jullie. Eerst beter maar even vragen bedenken waarom hij dit probleem heeft????? Het is niet normaal datje grip problemen geeft op 45 watiishet? kg. DAAROM!!! Hoe oud ben je? Hoe groot zijn je handen? Heb je enige goede reden waarom je grip zo zwak is?
Andere stsats? Lengte, gewicht,BF, ben je man/vrouw?
Beetje oplossingen geven als je t probleem niet kendt :/
P/S: Fryslân boppe!!!
Comment
-
En misschien kun jij dan beter het forum eerst lezen voor je gaat kakelen.
Als je dat had gedaan, had je namelijk precies kunnen vinden wie Phoebe is, en wat haar achtergrond is.
Welterusten."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by MrArchibald View PostJONGE zelf aals ik dronken ben heb ik nog meer verstand dan jullie. Eerst beter maar even vragen bedenken waarom hij dit probleem heeft????? Het is niet normaal datje grip problemen geeft op 45 watiishet? kg. DAAROM!!! Hoe oud ben je? Hoe groot zijn je handen? Heb je enige goede reden waarom je grip zo zwak is?
P/S: Fryslân boppe!!!The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by MrArchibald View PostJONGE zelf aals ik dronken ben heb ik nog meer verstand dan jullie. Eerst beter maar even vragen bedenken waarom hij dit probleem heeft????? Het is niet normaal datje grip problemen geeft op 45 watiishet? kg. DAAROM!!! Hoe oud ben je? Hoe groot zijn je handen? Heb je enige goede reden waarom je grip zo zwak is?
Ik denk dat jij gewoon stil moet zijn. Beetje zeggen dat je dronken meer verstand hebt. Gedurfd hoor! Ik denk dat de minst slimme hier op het forum 2x zo slim is dan jou.
Wat heeft grip met gewicht,BF enz. te maken? ronduit belachelijk dit. Ervanuit gaande dat we hier niet te maken hebben met een anorexia patient die nauwelijks een grammetje spier heeft en reuma aan haar handen heeft heeft dit er niets mee te maken.
Leer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands te schrijven, het is: stats, en niet stsats!
On topic, Ik zal je even een rocky balboa tip geven, Ga naar de winkel en haal een rol ijzerdraad. Knip het ijzerdraad door. Als dit gaat dan pak je een dubbele streng. Net zo lang tot het niet meer gaat. 1 opwarm set en dan werksetjes gaan maken.
Zo ga je grip trainen op een simpele manier. Waarom zeg ik dit? Ik knip dagelijks staaldraad door op mijn werk en merk duidelijk dat mijn grip sterker word. 3 maanden geleden hield ik 90 kilo net niet. Nu pak ik 140kg deadlift en lijkt het wel of ik de barbel zelf inknijp.
Probeer het maar eens!
Comment
-
lengte, gewicht, bf boeit totaal niet
waarschijnlijk zweethanden + pronated grip = kut op een gladde halterGroeten
Comment
-
Als je mijn reply aan Phoebe (=meisjesnaam) leest dan zal er iets opvallen......
Ik hoef niet tot in details aan iedereen te gaan uitleggen Phoebe weet waarom ik adviseer wat ik adviseer.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Als nu iedereen een beetje nadenkt dan weet je waarom ik bepaalde dingen adviseer. We hebben Phoebe al eerder een stap op weg geholpen remember?
Dan weten we ook waarom ik powerhooks als hulpmiddel adviseer en daarnaast adviseer om op een veilige manier de grip te blijven oefenen.
Originally posted by phoebe View PostEerst qua krachttraining. Ik kan dat niet doen. Ben één van de 15 'gelukkigen' in Nederland die iets aan m'n zenuwen heeft. Ik mag ze niet teveel belasten, want ze zijn overgevoelig (kans op afsterven). Daarom heb ik ook b.v. een zeer slecht evenwicht.
Kan wel wat doen, maar b.v. een push up (vanaf de knieen) gaat al niet (gaan mijn handen van 'slapen' en da's begin van beschadiging). Bijna alle krachttrainingen die ik heb gezien hebben een redelijk klein drukpunt waar het gewicht op rust. En op dat punt ga ik dan mijn zenuwen beschadigen.
Groet,
Phoebe.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by MrArchibald View PostExcuses voor die post, op zo'n moment denk je dat je alles weet enzo, en dat je flink gelijk hebt, maar als je 'm dan 's ochtends nog eens leest, heb ik mezelf best voor gek gezet.
Je maakte iig ook slechte reclame voor ons mooi Fryslân met je nachterlijke post. Het was geen Fries-nuchtere post.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 hour ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: