Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Iedereen kan 'breed' worden door lange training en of gebruik van middelen. Wat hij doet is niet per definitie fout het zal hem alleen veel langer duren ik zal idd gewoon lekker je eigen ding blijven doen.
We lullen wel allemaal met te veel dit of zus en zo, maar uiteindelijk dRaajt het om de praktijk, als 5 oefeningen niet werken werkt mischien wel 2 oefeningen of mischien dan wel 9 oefeningen, het belangrijkste is of je er zelf van groeit en niet vergelijken met de andere mensen van zus of zo werkt, dat zal dan wel maar je weet van jezelf wel wat wel en niet werkt, probeer het en mischien ga je er goed op en gaat het tegen alle theorien in, who cares
daarnaast is het ook afhankelijk van hoe vaak je borst per week pakt. Bij een UB/LB schema, waarbij je borst 2x per week pakt. Is wellicht 2 oefeningen a 4 sets genoeg voor borst, en 1 oefening a 3 sets voor tricep.
pak je ze maar 1x per week. dan heb je misschien wel 4 oefeningen a 4 sets nodig voor borst. en 2 oefeningen a 3 sets voor triceps. (of iets dergelijks).
het is dus afhankelijk van teveel andere factoren.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Wat ik ervan denk is dat jullie allebei iets beweren waar je eigenlijk geen ruk over kan zeggen omdat iets als 'de waarheid' aangeduid wordt wat variabel en erg discutabel is. Ik vind 9 oefeningen ook erg veel, maar om te zeggen dat je er niet op vooruit kan gaan is onzin, net zoveel onzin als om te zeggen dat je op zeer weinig sets niet vooruit kan gaan. Het blijft het totale optelsommetje wat ertoe doet, het optelsommetje afhankelijk van wat je ervoor hebt gedaan, hoe gemakkelijk je herstelt, hoeveel % van je max je traint, hoeveel reps je doet, hoeveel herhalingen je doet, hoeveel rust je pakt, hoeveel voeding je tot je neemt, hoeveel uren je per nacht slaapt. Hoe kan je dan op basis van 1 aspect zeggen dat 'zo trainen' onzin is?
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
In een cut is herstellend vormogen minder als in een bulk. dus dat is ook een factor die meespeelt. en wat optimaal is, is dus ook afhankelijk van jouw persoonlijk herstellend vermogen (wat voor iedereen weer anders is) gebruikt iemand roids of niet (roids is beter herstellend vermogen)?.
maar voor mijn gevoel en gezien de ervaringen die ik gemaakt heb. is 36 sets voor borst voor 98% (gokje) van de mensen te veel. maar er zullen altijd uitzonderingen zijn die hier dan toch goed op gaan. er zijn altijd uitzonderingen.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Wat ik ervan denk is dat jullie allebei iets beweren waar je eigenlijk geen ruk over kan zeggen omdat iets als 'de waarheid' aangeduid wordt wat variabel en erg discutabel is. Ik vind 9 oefeningen ook erg veel, maar om te zeggen dat je er niet op vooruit kan gaan is onzin, net zoveel onzin als om te zeggen dat je op zeer weinig sets niet vooruit kan gaan. Het blijft het totale optelsommetje wat ertoe doet, het optelsommetje afhankelijk van wat je ervoor hebt gedaan, hoe gemakkelijk je herstelt, hoeveel % van je max je traint, hoeveel reps je doet, hoeveel herhalingen je doet, hoeveel rust je pakt, hoeveel voeding je tot je neemt, hoeveel uren je per nacht slaapt. Hoe kan je dan op basis van 1 aspect zeggen dat 'zo trainen' onzin is?
Dus als je 20 uur per dag slaapt.. 8000 kcals eet.. dan is 15 oefeningen niet te veel met 4 sets per oefeningen en tusen 6-10 reps waarvan altijd bijna tot fail?
dit is mooi samengevat, wat ik met mijn voorgaande posts probeerde duidelijk te maken.
Dus als je 20 uur per dag slaapt.. 8000 kcals eet.. dan is 15 oefeningen niet te veel met 4 sets per oefeningen en tusen 6-10 reps waarvan altijd bijna tot fail?
Ik kan me voorstellen dat wanneer iemand ongeveer 40 sets doet waarbij hij met 60% van z'n max traint (wat dus niet heel erg belastend is voor het czs) en de reps niet tot faillure doet dat hij het er wel mee weg kan komen. Ongeveer niemand heeft dit soort training bijna geprobeerd, misschien werkt het wel? Het enige wat ons tegenhoud zijn de oude wijsheden die iedereen altijd schreeuwt dat je 8-12 reps moet doen voor massa e.d. en dat meer dan 15 reps voor uithouding is.
Edit: Ik heb btw zelf ook weleens oefeningen gedaan waarbij ik totaal 42 sets in de week deed. Het kan wel, alleen moet je met sommige dingen meer rekening houden.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Wat ie doet is sws veel te veel..
En dat van borst/kuiten is ook onzin. Ik zou eerder duizelig worden als het bloed na me hoofd stroomt en niet na beneden.
Ik zou die gast gwn negeren en je ding doen.
kzou het juist andersom doen als je duizelig wordt moet je juist zorgen dat er bloed naar je hoofd stroomt (bijv. als je zit je hoofd tussen je benen doen)
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Deze gast is 78 kilo op 1.70 ofzo.. hij traint al 5 jaar en ik weet niet of hij kuurt. ik denk dat hij 1x in de week borst traint.
Je zei toch dat die gast zo groot is....? Ik vind dit wel meevallen, wel als die wat droger is groter dan gemiddeld, maar echt groot....nope.
iig, om terug te komen op sets en reps.
In principe kan elke gemiddelde trainee ruim voldoende hebben aan 3 of 4 oefeningen voor de (middel)grote spiergroepen á 8 tot 12 reps. als de intensiteit hoog genoeg is.
Als de intensiteit hoog genoeg is en het volume groot genoeg dat zorg je voor voldoende microtrauma en lactaatvorming en zal je groeien.
Als je niet anders gewend bent dan in hogere repranges te werken en op veel oefeningen, dan zal het moeilijker worden om met minder reps en minder oefeningen goede vorderingen te maken. Vaak omdat de intenisteit qua gewichten ook gemiddeld altijd wat lager heeft gelegen. Het gaat dan meestal om fitness style trainingen.
Iemand zal dan vanaf dat moment als die met minder oefeningen en reps wil moeten werken aan (veel) zwaardere gewichten.
Er zijn ook mensen die gokken op de extra vetverbranding tussen en rond de getrainde spieren en doen daarom extra oefeningen, sets en reps per spiergroep.
Je zal wat extra vet verbranden in die regio, maar schrikbarend veel extra is het niet. Het draagt dus wel bij aan het totaal, maar voor de gemiddelde recreant trainee niet echt van groot belang.
Anyway, die gast reflecteert zijn manier van trainen op elk individu en ziet zijn aangewend systeem als absoluut en waarheid. Die fout maken meer mensen helaas. Dat mijn trainingen bijvoorbeeld erg goed voor mij werken is dat nog niet de absoluut enige werkende training, sterker nog, ik raad iedereen af om zo te trainen, totdat je genoeg ervaring hebt. Houd het bij de basics, dat werkt zeer goed en vandaaruit kan iemand gaan zoeken naar variatie.
mbt eieren, zat je ook goed. Het eigeel is prima, verlaagt zelfs je slechte cholesterol vanwege de betere vetzuren en omega's. De meeste en betere eiwitten zitten in het eigeel. En bovendien....zonder cholesterol geen testosteron.......
Duizelig worden.....heb ik ook wel eens, dan ga ik van de ene borst naar de andere borst oefening...dan is heel even mijn suikerspiegel erg laag....dipje dus, heeft niets met borst/kuiten of wat dan ook te maken. Slokje nemen en even later gaat alles gewoon weer optimaal.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment