tips deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als magnesium niet word toegestaan is het geen sportschool maar een health centre

Comment

haha ze zien me bij mij op de sportschool al aankomen met magnesium haha.. Denk niet dat dat gaat werken bij mij
      Failure is your friend

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Als magnesium niet word toegestaan is het geen sportschool maar een health centre

Heb in een Healthcentre gewerkt, daar stond een bak magnesium.....Ja een echt healthcentrum, veel glim glim, TV schermen overal TV-soaps kijkend cardio doen, heel erg veel cardio apparaten en machines die vertellen wat je moet doen met hoeveel, sauna's, zwembaden, squash, veel gehuppel en lessmills en weet ik het wat. En alleen onwetende instructeurtjes, die net van CIOS kwamen maar nog nooit een dumbell hebben vast gehouden.
        Maar dumbells tot 30kilo en schijven moeilijk te vinden. Dus healthcentre met magnesium.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik gebruik sinds kort: Stic it.
          Dat is een magnesium vervanger.

Kan het zeer aanraden!, Als je magnesium mag gebruiken in je sportschool moet je dit natuurlijk gewoon blijven doen, maar als het verboden is is dit een erg goed alternatief! gebruik het nog maar net, maar wou dat ik het eerder ontdekt had. Is veel beter dat meteen met straps beginnen i.v.m. je grip ontwikkeling die je dan tegen gaat.

Net voordat je begint met sporten (in de kleedkamer) doe je een paar druppels op je handen en smeer je uit. Moet je even een paar seconden op laten drogen, en dan kun je er een hele training tegen aan zonder dat je het er weer opnieuw op moet doen.

Hier een review van een klimmer:
          review: stic it (een alternatief voor pof)
          In de klim sport is grip ook en zeer relevant onderwerp.

Aanrader!

Comment

Ik had juist begrepen dat veel van die 'alternatieven' voor magnesium juist meer zooi gaven. Van die hars/lijmresten aan de stang.
            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
              Ik had juist begrepen dat veel van die 'alternatieven' voor magnesium juist meer zooi gaven. Van die hars/lijmresten aan de stang.
              Dit spul geeft vrijwel niet af. Je kunt inderdaad ook dingen kopen zoals 'vloeibaar magnesium'. Dat geeft dezelfde troep als gewoon magnesium. Maar daar heb je met dit spul geen last van.
              Het is in iedergeval niet zichtbaar/merkbaar!. Niemand die er dus over zal klagen

Comment

Van die grip bandjes zijn dus niet aan te raden om mee te trainen als je ook je grip wilt trainen? Ik vind het trainen van "grip" van mijn handen namelijk ook wel handig..
                "Straight outta gym"

Comment

ah ja... net ff zitten kijken. Stic it blijkt inderdaad niet echt af te geven.
                  Moet je alleen niet vergeten om achteraf goed je handen te wassen anders blijven je porien verstopt.
                  Het voorkomt zweten ipv het te absorberen.
                  Fear is the mind killer

Comment

ik zou gewoon oefeningen doen om de grip te verbeteren. t-bar row, dumbell row, rack pulls, shrugs etc. ik probeer zelf altijd zo min mogelijk hulpmiddelen te gebruiken. En ik denk dat wanneer je bij 110kg deadlift straps gaat gebruiken dat je dan niet helemaal goed zit.

Comment

Originally posted by STED View Post
                      ik zou gewoon oefeningen doen om de grip te verbeteren. t-bar row, dumbell row, rack pulls, shrugs etc. ik probeer zelf altijd zo min mogelijk hulpmiddelen te gebruiken. En ik denk dat wanneer je bij 110kg deadlift straps gaat gebruiken dat je dan niet helemaal goed zit.
                      Hmm ik doe rack pulls en shrugs ook niet altijd, maar wel deadlift en dumbbell row..

Tjah ik weet het ook niet de 110kg gaat wel goed, alleen de laatste tijd als ik dan bij de 4-6e rep kom glijdt de stang uit me hand en ik gebruik al een mixed grip..
                      "Straight outta gym"

Comment

Mss komt het doordat je kleine handen hebt? Ik Heb zelf redelijk kleine handen (duim kan net over topje van wijsvinger rond Barbell maar zeker nt over 2 vingers). Daarom heb ik ook problemen bij bv. Shrugs van 110 kg. Na 6 reps lijkt barbell uit hand te rollen, terwijl ik oefening nog makkelijk aankan :s
                        Als dit zo is, lijken mij straps wel een goede oplossing.

Comment

Gewoon deadliften met blote handen en magnesium, troep geeft het niet als je het gewoon opruimt.
                          Zolang ze er geen last van hebben hoef je toch niet eens toestemming te vragen...
                          Groeten

Comment

die lui moeten gewoon niet zeuren dat hun mooie technogym apparaatjes smerig worden. tis een sportschool, geen showroom.

Comment

Koop wat CoC

SportFood.nl voor sportvoeding
                              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                                nee..
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies