Als magnesium niet word toegestaan is het geen sportschool maar een health centre
tips deadlift
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostAls magnesium niet word toegestaan is het geen sportschool maar een health centre
Heb in een Healthcentre gewerkt, daar stond een bak magnesium.....Ja een echt healthcentrum, veel glim glim, TV schermen overal TV-soaps kijkend cardio doen, heel erg veel cardio apparaten en machines die vertellen wat je moet doen met hoeveel, sauna's, zwembaden, squash, veel gehuppel en lessmills en weet ik het wat. En alleen onwetende instructeurtjes, die net van CIOS kwamen maar nog nooit een dumbell hebben vast gehouden.
Maar dumbells tot 30kilo en schijven moeilijk te vinden. Dus healthcentre met magnesium.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ik gebruik sinds kort: Stic it.
Dat is een magnesium vervanger.
Kan het zeer aanraden!, Als je magnesium mag gebruiken in je sportschool moet je dit natuurlijk gewoon blijven doen, maar als het verboden is is dit een erg goed alternatief! gebruik het nog maar net, maar wou dat ik het eerder ontdekt had. Is veel beter dat meteen met straps beginnen i.v.m. je grip ontwikkeling die je dan tegen gaat.
Net voordat je begint met sporten (in de kleedkamer) doe je een paar druppels op je handen en smeer je uit. Moet je even een paar seconden op laten drogen, en dan kun je er een hele training tegen aan zonder dat je het er weer opnieuw op moet doen.
Hier een review van een klimmer:
review: stic it (een alternatief voor pof)
In de klim sport is grip ook en zeer relevant onderwerp.
Aanrader!
Comment
-
Originally posted by sf01 View PostIk had juist begrepen dat veel van die 'alternatieven' voor magnesium juist meer zooi gaven. Van die hars/lijmresten aan de stang.
Het is in iedergeval niet zichtbaar/merkbaar!. Niemand die er dus over zal klagen
Comment
-
ah ja... net ff zitten kijken. Stic it blijkt inderdaad niet echt af te geven.
Moet je alleen niet vergeten om achteraf goed je handen te wassen anders blijven je porien verstopt.
Het voorkomt zweten ipv het te absorberen.Fear is the mind killer
Comment
-
ik zou gewoon oefeningen doen om de grip te verbeteren. t-bar row, dumbell row, rack pulls, shrugs etc. ik probeer zelf altijd zo min mogelijk hulpmiddelen te gebruiken. En ik denk dat wanneer je bij 110kg deadlift straps gaat gebruiken dat je dan niet helemaal goed zit.
Comment
-
Originally posted by STED View Postik zou gewoon oefeningen doen om de grip te verbeteren. t-bar row, dumbell row, rack pulls, shrugs etc. ik probeer zelf altijd zo min mogelijk hulpmiddelen te gebruiken. En ik denk dat wanneer je bij 110kg deadlift straps gaat gebruiken dat je dan niet helemaal goed zit.
Tjah ik weet het ook niet de 110kg gaat wel goed, alleen de laatste tijd als ik dan bij de 4-6e rep kom glijdt de stang uit me hand en ik gebruik al een mixed grip.."Straight outta gym"
Comment
-
Mss komt het doordat je kleine handen hebt? Ik Heb zelf redelijk kleine handen (duim kan net over topje van wijsvinger rond Barbell maar zeker nt over 2 vingers). Daarom heb ik ook problemen bij bv. Shrugs van 110 kg. Na 6 reps lijkt barbell uit hand te rollen, terwijl ik oefening nog makkelijk aankan :s
Als dit zo is, lijken mij straps wel een goede oplossing.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment