buik workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post

Nu ben ik geschokt, Martin. Diep geschokt.
    Van het nummer of ......tje ?
    Hahaha, jij kan wel tegen een stootje haha.
    Hier mag ik je schokken...alhoewel het teveel off topic is. Op andere boards mag ik je als mod niet meer schokken....

Het is trouwens wel erg goed voor verlagen van je bf% en voor verstevigen van je core en sixpack. (om weer terug ontopic te gaan)
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post

Het is trouwens wel erg goed voor verlagen van je bf% en voor verstevigen van je core en sixpack. (om weer terug ontopic te gaan)
      Ik doe mijn best.

(En als mod heb je ook de mogelijkheid tot pben. )
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Het hele DL en squat verhaal is daarom ook geen vergelijk. Is net zo vaag als dikke biceps krijgen door te squatten.
        Goed dat is jouw mening, ik ben van mening( en heb de ervaring) dat je niet perse buikisolaties hoef te doen voor dikke abs.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Goed dat is jouw mening, ik ben van mening( en heb de ervaring) dat je niet perse buikisolaties hoef te doen voor dikke abs.

Training door statische contractie, die systemen/methodes bestaan....werkt idd lichtjes voor groei van spieren, maar daarmee dikkere spieren krijgen....nope.
          Vergeet het maar Ashley, ga je niet redden.

Comment

Mijn ervaring is dat buikspier isolatie oefeningen wel degelijk bijdragen aan de ontwikkeling van zowel de rechte als schuine buikspieren. Ik doe dan ook dagelijks een circuit training(5-10min) met core oefeningen. Ook al gaat dit in tegen de fysiologische/fitness basis regels, dit werkt bij mij uitstekend.
            How you like them apples?

Comment

Training door statische contractie, die systemen/methodes bestaan....werkt idd lichtjes voor groei van spieren, maar daarmee dikkere spieren krijgen....nope.
              Vergeet het maar Ashley, ga je niet redden.
              Nou ik zal het zeggen tegen die wedstrijd atleten op br die geen isolaties doen.

Comment

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Nou ik zal het zeggen tegen die wedstrijd atleten op br die geen isolaties doen.
                  Kan dit ook beamen. Mijn biceps groeide snel op den duur puur dankzij zwaar benchen. Laat ik het zo zeggen ze kregen de dikte die tot dan toe afwezig was.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Kan dit ook beamen. Mijn biceps groeide snel op den duur puur dankzij zwaar benchen. Laat ik het zo zeggen ze kregen de dikte die tot dan toe afwezig was.
                    Zal je even uit de droom halen,
                    Die biceps op je avatar zijn getekend Falstyr......die van mijn avatar zijn echt....

Dat de biceps dikker worden door bench kan kloppen, de werking van de biceps bij bench is een stuk intensiever/anders dan de werking van de abs bij squats. Bovendien draagt de brachialis een flink stuk bij aan de dikte. Je gebruikt zelfs nog wat meer biceps dan triceps.

Comment

Zal je even uit de droom halen,
                      Die biceps op je avatar zijn getekend Falstyr......die van mijn avatar zijn echt....

Wat wil je hiermee zeggen dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X