rampentraining..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaag weer mn schouders proberen te trainen, zoals ik al verwachtte gingen de front raises prima,
    Maar de side raises suckte.
    Ik dacht laat ik de side raise licht proberen, kilootje of 5, maar zelfs dat trok ik niet.
    Weer mn schoudertrainig laten vallen.
    Ben toen maar even extra mn traps gaan pakken uit verveling.

Dat wordt van de week dus een bezoekje aan de huisarts.. Balen!

Het rare is dat het alleen pijn doet bij schouderoefeningen(excl. Voorste kop) en totaal niet bij oefeningen waar je je schouder flink bij betrekt.
    A man's gotta do what a man's gotta do

Comment

Had twee weken geleden precies hetzelfde probleem op mijn schouders.Heb Incline Benchpress uit mijn schema weg gehaald en nu heb ik nergens last van.

Comment

Originally posted by hakanovic View Post
        Had twee weken geleden precies hetzelfde probleem op mijn schouders.Heb Incline Benchpress uit mijn schema weg gehaald en nu heb ik nergens last van.
        Had je alleen last van je schouder bij de incline bench of ook bij gerichte schouderoefeningen? Want dat laatste heb ik namelijk wel..

Heb je btw roots uit het voormalig joegoslavie?
        A man's gotta do what a man's gotta do

Comment

Originally posted by usher View Post
          Had je alleen last van je schouder bij de incline bench of ook bij gerichte schouderoefeningen? Want dat laatste heb ik namelijk wel..

Heb je btw roots uit het voormalig joegoslavie?
          Ja had ook last bij schouders oefeningen, nu gelukkig niet meer. Aan de zijkant van mijn schouders, had ik er last van. Maar het kwam toch wel door incline bench, want daarvoor had ik normale bench gedaan en het nergens last van. Probeer een week jou borst en schouders niet te trainen. En kijk maar of het over gaat.

Ben trouwens een turk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X