Aparte ''pijn'' na training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TSS030 View Post
    Denk dat het verkeerd is opgevat.. of ik heb het verkeerd gemeld.

Maandag was 3B`s - Borst, Buik en Biceps

Dinsdag was Triceps, Schouders en Rug

Edit:

Als die pijn blijft is het dan wel verstandig om morgen de gym in te duiken ?

Het is verstandig om je schema beter in te delen, 3 B's.....dat is voor vrouwen dude, buik billen benen.

En je gaat liever niet de spieren trainen op dinsdag die je op maandag al behoorlijk hebt aangepakt, zeker niet als beginner. Beetje stom bezig.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Het is verstandig om je schema beter in te delen, 3 B's.....dat is voor vrouwen dude, buik billen benen.

En je gaat liever niet de spieren trainen op dinsdag die je op maandag al behoorlijk hebt aangepakt, zeker niet als beginner. Beetje stom bezig.
      Haha voor vrouwen lol

Het is dan misschien beter om 1 dag minder in de week te trainen aangezien ik mijn benen nog niet kan trainen. Ben nog herstellende van een knie operatie.

Is het volgende een beter schema ?

Maandag: Borst, Biceps en Buik
      Dinsdag: Rust
      Woensdag: Triceps, Rug en Schouders
      Donderdag: Rust
      Vrijdag: Buik, Borst en Cardio
      Zaterdag: Rust
      Zondag: ??

Ik verwacht dat ik met een week of 2 mijn benen weer kan trainen.
      Dus dit schema zou dan voor +/- 2 weken zijn.
      In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Is 2,5 kilo extra per week niet wat veel?
        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by marnop View Post

Over billen training gesproken,nog bedankt he voor de geweldige abductor oefening!!
          Kan niet eens normaal op mijn poepert zitten man,dat wist jij he??

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
            Is 2,5 kilo extra per week niet wat veel?
            Zat ik dus zelf ook al aan te denken, had het er over met mijn trainingsmaatje.
            Die zei het ook al, misschien beter om het na 3 weken wat hoger te zoeken.

Comment

Zometeen toch naar de sportschool, de (spier)pijn is al een stuk minder.
              Inprincipe alleen cardio doen, en met wat lichte gewichten kijken of ik last krijg als ik mijn biceps en triceps train.
              Nu alvast ff mijn happie in de blender gooien.

Word Vervolgd!....

Comment

Originally posted by TSS030 View Post
                Zometeen toch naar de sportschool, de (spier)pijn is al een stuk minder.
                Inprincipe alleen cardio doen, en met wat lichte gewichten kijken of ik last krijg als ik mijn biceps en triceps train.
                Nu alvast ff mijn happie in de blender gooien.

Word Vervolgd!....

Na eerst 20 minuten te hebben gefiets als warming up ben ik voorzichtig aan de arm curl gegaan (10 kilo) om te kijken of die pijn zou komen opzetten.
                Na 2 setjes van respectievelijk 8 en 6 had ik nog geen last.

Ook met de Chest Press had ik geen last van die ''aparte'' pijn.

Ben toch voor de zekerheid maar naar de zaalbeheerder gelopen en het zaakje uitgelegd. die kwam tot de conclusie dat ik waarschijnlijk of niet goed warm was, of niet goed heb afgebouwd en/of gestrekt.

Moet zeggen dat het nu na de training allemaal wel een stuk soepeler gaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X