Body Attack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

net zo'n onzin als zumba...

Comment

alleen is zumba wel geyl :$

*zich in een hoekje schamen gaat*
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
        alleen is zumba wel geyl :$
        als het door vrouwen met een leeftijdsgroep van 16-28 gedaan word meestal wel ja.

Comment

Originally posted by WK81 View Post
          HAHAHA! Dit soort dingen worden niet bedacht in NL hoor, maar door Nieuw-Zeelanders. De meeste van de groepslessen (Bodypump, Step, combat, Attack) worden nl door Les Mills gemaakt.

En het is overigens wel zo als je de Nieuw-Zeelandse instructeurs Bodypump ziet daar zou menigeen van dit forum voor tekenen vooraf!

En @Patries: Bodypump kun je helemaal niet vergelijken met krachttraining, maar de intentie is zo anders dat een bodybuilder het niet zou volhouden in zo'n les ;-)
          hmm sorry maar mij maak je echt niet wijs dat ze dat lichaam bekregen hebben door bodypump of body attack of wat dan ook...

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
            hmm sorry maar mij maak je echt niet wijs dat ze dat lichaam bekregen hebben door bodypump of body attack of wat dan ook...
            DAT zeg ik ook niet, ik corrigeer je alleen op je opmerking dat hier in NL dit allemaal bedacht wordt

Comment

Tis allemaal oplichterij, net zoals die kuttellsell reclames waarop van die dik gespierde lui zijn te zien op van die zielige apparaatjes...
              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                Tis allemaal oplichterij, net zoals die kuttellsell reclames waarop van die dik gespierde lui zijn te zien op van die zielige apparaatjes...
                indd ja

Comment

Allemaal Tellsell Roids;

YouTube - BIGGER STRONGER FASTER MOVIE TRAILER

Film staat in 12 delen online.
                  Ssssmoking

Comment

Originally posted by WK81 View Post
                    DAT zeg ik ook niet, ik corrigeer je alleen op je opmerking dat hier in NL dit allemaal bedacht wordt
                    Daar heb ik me misschien verkeerd verwoord, ben ik blij dat die dingen hier in Belgie niet bestaan, wij hebben enkel zumba en als het aan mij lag mag dat zo blijven

Comment

Roidzzz

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                        Daar heb ik me misschien verkeerd verwoord, ben ik blij dat die dingen hier in Belgie niet bestaan, wij hebben enkel zumba en als het aan mij lag mag dat zo blijven
                        Belgische Zumba is toch achter muggen aan rennen en kapot slaan. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz umbaaaaa
                        In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Originally posted by TSS030 View Post
                          Belgische Zumba is toch achter muggen aan rennen en kapot slaan. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz umbaaaaa

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            als het door vrouwen met een leeftijdsgroep van 16-28 gedaan word meestal wel ja.

ooooo FM, dan heb jij mij nog nooit zien zumbaën!!!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              ooooo FM, dan heb jij mij nog nooit zien zumbaën!!!
                              ik zou zeggen upload een filmpje!! en ja ik weet het antwoord al.. maar dan had je FM maar niet gek moeten maken
                              In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Originally posted by TSS030 View Post
                                Is Nederlandse zumba dan zo verschillend? ah ja komt er gewoon op neer dat ik (zowel belgisch als nederlands) het allemaal een hoop gezever vind al die "speciale workouts"...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X