Body Attack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Body Attack

Een vriendin van mij doet sinds kort bodyattack en ze zegt dat het nog zwaarder is dan hiit cardio, wat ik me voor geen reet voor kan stellen aangezien je bij hiit helemaal dood gaat, maar goed. Iemand ervaringen met body-attack?
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

lijkt me een lesje van een uur -> dus never nooit zo zwaar als HiiT.
    Het feit dat je ermee na een uur kapot bent maakt het niet zwaarder dan HiiT waarmee je het nog niet eens een half uur uit gaat houden
    Fear is the mind killer

Comment

Heb het net ff online gecheckt en ziet er echt debiel uit. Beetje ADHD bewegen op muziek ofseau
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

WTF weer een nieuw groepsles bij alle health centers xD
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Wel altijd grappig om te zien dat dat soort mensen alleen maar cardio en buikspieren doen...

Comment

Sorry jongens niets tegen nederlanders of nederland, maar in jullie land vinden ze toch de gekste dingen uit

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
              Sorry jongens niets tegen nederlanders of nederland, maar in jullie land vinden ze toch de gekste dingen uit
              En het land waar jij vandaan komt dan ? daar hebben ze natuurlijk geen gekke dingen.

En trouwens, als het voor de mensen die eraan meedoen wat oplevert is het zo gek nog nie
              In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Originally posted by TSS030 View Post
                En het land waar jij vandaan komt dan ? daar hebben ze natuurlijk geen gekke dingen.

En trouwens, als het voor de mensen die eraan meedoen wat oplevert is het zo gek nog nie
                En wat levert het dan voor die mensen op? een uurtje kcalverbranding, nog niet...

Comment

En wat levert het dan voor die mensen op? een uurtje kcalverbranding, nog niet...
                  Misschien een leuke middag icm met verbranding weer is wat anders dan de hoempápá of de polonaise in de kroeg.
                  In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Net zoiets als de mensen die beweren dat bodypump zwaarder is dan krachttraining...

Comment

HAHAHA! Dit soort dingen worden niet bedacht in NL hoor, maar door Nieuw-Zeelanders. De meeste van de groepslessen (Bodypump, Step, combat, Attack) worden nl door Les Mills gemaakt.

En het is overigens wel zo als je de Nieuw-Zeelandse instructeurs Bodypump ziet daar zou menigeen van dit forum voor tekenen vooraf!

En @Patries: Bodypump kun je helemaal niet vergelijken met krachttraining, maar de intentie is zo anders dat een bodybuilder het niet zou volhouden in zo'n les ;-)
                      Last edited by WK81; 12-04-2011, 06:56.

Comment

Bodypump, Step, combat, Attack..........ik heb er eigenlijk niets mee.
                        Wie weet zou ik het niet eens volhouden.... maar het spreekt mij ook nooit echt aan.
                        Ze geven het bij ons ook, en ik zie het dus weleens. Maar ik heb nu niet zoiets als van "yeah!".
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by WK81 View Post
                          En @Patries: Bodypump kun je helemaal niet vergelijken met krachttraining, maar de intentie is zo anders dat een bodybuilder het niet zou volhouden in zo'n les ;-)
                          Het zal vast wel verschil maken wie het geeft... maar ik vond het zo licht, het paste in mijn ogen echt tussen de huisvrouwen-sporten. Kan me niet voorstellen dat een bber daar moeite mee zou hebben.

Maargoed, misschien verschilt het wel per les.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                            Het zal vast wel verschil maken wie het geeft... maar ik vond het zo licht, het paste in mijn ogen echt tussen de huisvrouwen-sporten. Kan me niet voorstellen dat een bber daar moeite mee zou hebben.

Maargoed, misschien verschilt het wel per les.
                            Dat is het zeker, als je iemand voor je hebt die ook tot het uiterste gaat dan motiveert dat wel, dan ga je zelf ook wat meer gewicht erop gooien etc etc.

Ik heb dit een tijdje gedaan tijdens mijn "afval-periode" en zo af en toe deden er "beren" in de les mee en die vielen toch allemaal stuk voor stuk af nadat ze iets te enthousiast hun barbell hadden volgeladen

Comment

-> ja dat is het dan puur. Niet dat de les te zwaar is... maar dat BB'ers overmoedig zijn. Gewend zijn met zwaardere gewichten te werken en er geen of te weinig rekening mee houden dat ze een uur lang achter elkaar door moeten en daarom wat lichtere gewichten moeten pakken

En als die instructeurs er buff uitzien in kiwiland... zegt niks. Ze waren dat waarschijnlijk al voor ze dit gingen geven of anders door hun eigen training die ze er naast doen.
                              Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X