kan je nie slapen ijsblok?
een beginner
Collapse
X
-
zoals dit 3 daags schema? http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngschemas.html
Elke oefening 3*10 neem ik aan?
Comment
-
Originally posted by Kersenpit View PostKan je hem wel irritant vinden durf er geld op te leggen dat zijn kennis over trainen stukken beter is dan de jouwe''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
neem voor jezelf even 2 uurtjes om de stickys rustig door te lezen, ik ben ook te snel begonnen en na 3 weken kom ik erachter dat als je die stickies leest en begrijpt je misschien wel met 10x meer verstand en 10x meer lol traint.
succes ik raad je die stickys echt aan
Comment
-
Originally posted by kaasje View PostIk ben net begonnen dus 9kg is echt nog wel genoeg hoor en ik ga nu niet naar de sportschool, omdat het te ver weg is en omdat ik geen zin heb om als mager knaapje tussen al die fitnessers te gaan staan
9 kilo is voor vrouwenRemember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
gewoon trainen in de sportschool hoe groot die andere gasten ook mogen zijn als je ooit de kans en of zin hebt vraag ze meteen tips dan ken je binnen kort 70% van iedereen in de sportschool leer je wat heb je een nieuwe hang plek of anders ga met vrienden trainen op een tijdstip waneer er bijna niemand is en als je meer zelfvertrouwen hebt gewoon trainen als die grotere mensen er ook zijn
toen ik begon had ik het zelfde 1,76cm en 50 kilo durfde echt niet om een dumbell te pakken als er grote kerels waren maar gewoon mee praten voel je je zo op je gemakThere are no shortcuts to any place worth going.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...10 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...15 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment