Probleem rechterarm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem rechterarm

Goeiemorge allemaal,

Ik heb een probleem met mijn rechterarm.
    Tijdens een training merk ik gewoon dat mijn rechterarm eigenlijk alles blokkeerd en te zwaar ga terwijl mijn linker arm dit wel aankan, bij biceps triceps maar ook bij schouder en borst oefeningen heb ik dit!

Nou heb ik gelezen dat sterkte te verhelpen is door eerst met dumbells te gaan werken en vooral eerst de rechterarm de reps en gewicht mee kiezen en dan de linkerarm laten volgen etc.etc.

MAAR ik merk ook dat mijn rechterarm heel erg slecht hersteld ten opzichte van mijn linkerarm ook als ik deze tips opvolg!
    Een andere tip was dat ik alles met mijn linkerarm moest gaan doen maar dan nog voel ik slecht herstel in mijn rechtarm.

Iemand tips / ervaring?
    Last edited by costina; 08-06-2011, 08:20.
    Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Vol blijven houden, vroeg of laat trekt dit bij. Dat kan niet anders..
    "Straight outta gym"

Comment

Je zal wel links zijn en daardoor is je linker arm sterker.
      Dit verschil is niet in 1maanden weg maar kan heel lang duren, je zal het maar moeten accepteren want het kan nog eens lang gaan duren.
      succes ermee!
      Calisthenics / Street workout

Comment

had ik ook met me linker arm.. dat duurt wel ff voor dat bijtrekt..

Comment

Originally posted by Brutal Mass View Post
          had ik ook met me linker arm.. dat duurt wel ff voor dat bijtrekt..
          Bij mij nog steeds ruim een centimeter.
          Hoe lang duurde het voordat het bij trok?

Train nu ook bijna alles met dumbells en merk nu ook het verschil.
          Eind vd training en dagen erna voel je dat de minder dominante arm/borst meer moet herstellen.

Komt dus eigelijk neer op het volgende; Je zet de groei van de dominante kant ff op een erg laag pitje en focust je op symmetrie.
          Ssssmoking

Comment

Toch nog een topic aanmaken he... :P

ZOals iedereen al zij trekt het gwn bij. Ik had het ook in het begin en nu heb ik het niet meer. Geef het even de tijd en ik zie je vanavond bij de sportschool

Comment

ik moet zeggen toen ik de titel zag kreeg ik al een idee van wat voor soort topic dit zou zijn maar ff on topic gewoon met dumbells blijven trainen dan trekt het van zelf wel bij (anders pak je gewoon een extra oefening voor je rechter arm en schouder misschien dat dat het wat sneller laat bij trekken)
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

niet meer oefeningen gaan doen met 1 arm om bij te laten trekken.. dat gaat toch niet werken.. gewoon lekker blijven trainen het komt vanzelf goed.. het heeft wel tijd nodig dat gaat niet in een maand tijd

Comment

@IJsBlok
                  Nee ik ben rechts dat is juist zo raar...

@Talalelh15
                  ja moest toch ff van andere ook wat horen sorry hoor coach

En in het algemeen ik heb gemeten en beide armen zijn evengroot in cm, dus misschien licht het meer aan me gewricht kan dat? want ik merk wel dat ik kracht kan geven alleen die laatste tik zegmaar dat ik me arm moet strekken daar blijft die hangen en voel ik ook niks meer in die arm....

Comment

Is herkenbaar hoor. Daarvoor moet je ook vragen of iemand je helpt, als ik er ben kan je het gewoon vragen hoor. Dan kan je net dat kleine tikje krijgen waardoor je hem wel af kan maken. heeft verder niks met gewicht te maken etc.

Comment

dat vroeg ik ook aan je?

en ik ga iets vroeger trainen vandaag man maar is nie erg jij hb toch je rug gister al gedaan

Comment

Originally posted by costina View Post
                        dat vroeg ik ook aan je?

en ik ga iets vroeger trainen vandaag man maar is nie erg jij hb toch je rug gister al gedaan
                        Hoelaat dan, dan eet ik nu mijn pre workout

Comment

half 5 / 5 uur lukt dat??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X