Cardio 60 min

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

+ hoe meer spiermassa je kweekt hoe droger je in verhouding zult zijn

alleen vreselijk jammer dat wij mannen bijna al het vet rond de buik opslaan en precies dat gedeelte als laatste verbrandt wordt.

Comment

Ja ik heb der ook last van:P

Sla het meeste vet op me buik.

Ben van de 95 naar de 93 gegaan me kleeding zit losser.
      Alleen voel me dan zo klein en mager niet dat ik mager ben.

Maar dat zit in me hoofd omdat me kleeding losser zit
      Ivm met het vocht dat ik kwijt ben.

Comment

ik doe hier meestal op nuchtere maag zo`n 3 kwartier een flinke wandeling, dat zo`n 4x per weeek.. verder 4x per week KT en 4x zo`n 20min een flinke cardio workout..

Ga dan ook nog eens zo`n 500 kcal onder je behoefte en je zal zien dat je je vet kwijtraakt ! .. hier inmiddels van 96kg terug gegaan naar 81kg (wel over een half jaar inmiddels)

Wel belangrijk dat je er goed bij blijft eten ! dus hoog in je eiwitten.

EN ... tis idd kl*** dat het laatste je buik aan de beurt is .. die van mij is inmiddels zo`n 12cm in omvang geslonken, maar er mag nog wel meer af !
        Last edited by yogibear; 15-07-2011, 18:30.

Comment

Originally posted by Nars View Post
          20 min hiit na je krachttraining
          niet dit doen in ieder geval.. hou je kracht en cardio trainingen gescheiden. Als je cardio doet houd het kort en krachtig.
          Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by yogibear View Post
            ik doe hier meestal op nuchtere maag zo`n 3 kwartier een flinke wandeling, dat zo`n 4x per weeek.. verder 4x per week KT en 4x zo`n 20min een flinke cardio workout..

Ga dan ook nog eens zo`n 500 kcal onder je behoefte en je zal zien dat je je vet kwijtraakt ! .. hier inmiddels van 96kg terug gegaan naar 81kg (wel over een half jaar inmiddels)

Wel belangrijk dat je er goed bij blijft eten ! dus hoog in je eiwitten.

EN ... tis idd kl*** dat het laatste je buik aan de beurt is .. die van mij is inmiddels zo`n 12cm in omvang geslonken, maar er mag nog wel meer af !
            dat zegt niet zo veel, het gaat erom hoeveel vetmassa je bent kwijtgeraakt en hoeveel VVM je hebt? Als die 15kg bijna allemaal vetmassa is heb je het goed gedaan, als je teveel VVM hebt ingeleverd dan niet natuurlijk..
            Failure is your friend

Comment

@ El Magico...

eerlijk gezegd vind ik dat moeilijk in te schatten, maar voor mijn gevoel ben ik goed bezig .. krijg nu eindelijk eens die felbegeerde aders te zien op mijn armen.. en aan mijn buik en `fat ass` zit niet zoveel zooi meer op ..

helaas is het zo dat ze bij ons in de sportschool niet aan vetmetingen doen..

verder mijn eetgewoonte compleet omgegooid.. eet volop kip,ei, zuivel, fruit en groente, kwark e.d... terwijl ik eerder leefde op alles wat zo`n beetje vet was

Comment

Originally posted by costina View Post
                niet dit doen in ieder geval.. hou je kracht en cardio trainingen gescheiden. Als je cardio doet houd het kort en krachtig.
                Niet helemaal waar, dat max ot dat zegt klopt. Maar dan gaat het ook om heel de max ot schema etc alles erbij.

Maar hiit na je training kan prima. Zorg wel dat je trainingen gewoon kort zijn en je dus niet te lang bezig bent ivm cortisol.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                  Dus ik zou zeggen als je doel is om vet te verliezen: eet 300 Kcal onder onderhoud, doe 4x per week intensieve KT en doe 2/3 keer per week 30 min intensieve cardio. Dan gaat het erg rap, en ben je ook nog is op een verantwoorde wijze bezig mbt de lange termijn..

Als je 300 onder onderhoudsbehoefte zit, dan 4x zware KT doet plus 2/3 x intensieve cardio dan is alle vet er in een maandje vanaf, maar tegelijk ben je ook massa kwijt.
                  Beter gewoon op onderhoud blijven of er net boven. Met een goede intensiteit KT verbrand je ook aardig veel + een deel vet, daarna gelijk HIIT en het vet vliegt er af.
                  Verder gewoon goed eten.

Zelfs boven onderhoud eten moet nog kunnen om wat extra vet kwijt te raken. Verder is wat en wanneer iemand eet van groot belang.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post

Zelfs boven onderhoud eten moet nog kunnen om wat extra vet kwijt te raken. Verder is wat en wanneer iemand eet van groot belang.
                    Hm, mocht ik ooit weer gaan cutten dan komt dit handig van pas.

Vind het sowieso al 'eng' om onder mijn onderhoud te gaan eten en had al het idee dat het ook anders kan.

Maar toch zie je iedereen weer een kcal tekort creëren door te weinig te gaan eten....

Comment

Maar je onderhoud is berekend aan de hand van je activiteiten. Dus als je 4x per week KT doet met cardio dan houd je daar rekening mee in je onderhoud. Dus je zal toch een kcaltekort moeten creeeren als je vet wil verliezen.

Ik snap niet hoe je vet kan verliezen door boven onderhoud te eten. Als je afvalt eet je dus blijkbaar onder onderhoud.

Maar ben het wel met je eens dat je beter meer kan eten en dmv intensieve cardio vet verliest..
                      Failure is your friend

Comment

ligt er maar net aan wat je wil onderhouden, vet of gewicht.....extra vetverbranding staat wel los van je calorieinname. Verbrand je glucose of vet bijvoorbeeld. Zet je meer vet aan dan je verbrand maakt ook al een verschil. De EKV verhoudingen wegen ook behoorlijk mee.

Op welke intensiteit train je enz enz. Train je goed om massa aan te zeten of ben je bezig met fitness......scheelt nogal. Hoe meer droge massa je aanzet hoe minder vet je in verhouding zal aanzetten.

Maar wie heeft het over afvallen? Gaat om bf% verlagen, niet je gewicht toch?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                          Hm, mocht ik ooit weer gaan cutten dan komt dit handig van pas.

Vind het sowieso al 'eng' om onder mijn onderhoud te gaan eten en had al het idee dat het ook anders kan.

Maar toch zie je iedereen weer een kcal tekort creëren door te weinig te gaan eten....

Ik ben nu ook nog steeds zwaarder aan het worden......en de laatste 2 weken ook droger. Je kan best extra massa aanzetten en droger worden. Voor meer massa zal je op of net boven onderhoud moeten zitten.

Comment

Wat eet jij dan zo ongeveer op een willekeurige trainingsdag?

Zal wel laag in de KH zitten neem ik aan.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Met een goede intensiteit KT verbrand je ook aardig veel + een deel vet, daarna gelijk HIIT en het vet vliegt er af.
                              Bijkomend voordeel, behalve het feit dat je met HIIT meer vet verbrand, is dat je ook nog eens efficienter met je tijd omgaat. 60 minuten lang lage intensiteit cardio is nou niet direct iets waar de gemiddelde bb op zit te wachten.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X