Deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deadlift

Hey,

Na een heftige discutie op de sportschool vandaag pleitten echt veel mensen tegen het deadliften, omdat het echt slecht is voor je rug, (maar wel geod voor de onderrug spier).

De meesten raden ook aan van hyperextentions te doen met schijven of dumbels in de handen.

Nieuwe rage?

Wat vinden jullie ervan?
    BP: 1x 120
    DL: 2x 100
    SQ: 8x 90

DL is standaard hyper extension is meer voor mensen die de DL niet kunnen uitvoeren ivm blessures ofzo..

Daarnaast heb ik 1x hyperextensions geprobeerd alleen zat me bal klem, nou 2 maanden last gehad..
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by belgje View Post
      Hey,

Na een heftige discutie op de sportschool vandaag pleitten echt veel mensen tegen het deadliften, omdat het echt slecht is voor je rug, (maar wel geod voor de onderrug spier).

De meesten raden ook aan van hyperextentions te doen met schijven of dumbels in de handen.

Nieuwe rage?

Wat vinden jullie ervan?
      gewoon doen kerel, laat ze lullen

zolang je uitvoering goed is, niks aan de hand
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Deadlift is niet slecht voor je rug mits je het gewoon goed uitvoer heb ik mezelf altijd voorgehouden.
        Gewoon niet krommen dan ding:P
        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

@Gain hahahaha altijd eerst ff opzij werpen die dingen

Comment

Originally posted by BlondSound View Post
            @Gain hahahaha altijd eerst ff opzij werpen die dingen
            Echt ik maak echt geen geintje denk dat ik de voetsteun verkeerd had ingesteld ofzo, het deed behoorlijk pijn.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              Echt ik maak echt geen geintje denk dat ik de voetsteun verkeerd had ingesteld ofzo, het deed behoorlijk pijn.
              Ik had dat met de 1e x side raises XD

Comment

Ja ik geloof je hoor haha,dat zaakie moet net op de goede plek zitten dan ben je veilig

Comment

Ja ik geloof je hoor haha,dat zaakie moet net op de goede plek zitten dan ben je veilig
                  Voortaan eerst effe de woknok in en dan de tok erop, dan klaar voor de hyperextensions

Comment

Anders gewoon een gat maken in dat steunding...

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                      DL is standaard hyper extension is meer voor mensen die de DL niet kunnen uitvoeren ivm blessures ofzo..

Daarnaast heb ik 1x hyperextensions geprobeerd alleen zat me bal klem, nou 2 maanden last gehad..
                      Dat had ik ook, alleen niet zolang last van gehad. Alleen DL is helemaal niet slecht voor je rug, teminste als je hem goed uitvoert! Diegene die hem niet uivoren krijg last van hun rug ja, maar dat geld voor elke oefening. Als je hem niet goed uitvoert, krijg je soms last van sommige spieren!

Comment

Anders gewoon een gat maken in dat steunding...
                        zit er bij ons al in tenminste een lijntje waar die precies in past.

ik gebruik hyperext ter ondersteuning van mijn deadlift.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X