grip rugtraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik doe niks duimloos zie het nut er niet van en lijkt me alleen gevaarlijk zoals ook al is aangegeven in het rippetoe boek

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Ik vind het voor pulldowns inderdaad ook fijner, heb het idee dan minder met de biceps te trekken.
      idd, vind ik ook, db rows enzo ook zonder duim.. presses uiteraard wel met duim
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

@ Inferno 0666: Oke, helder stukje inderdaad. Dat het gevaarlijker is ben ik sowieso al met je eens.
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

wat een reactie.s in 1x :P gister avond nog maar 2, kom ik terug uit me werk inneens 17 haha.

maargoed er zijn er wel meer die het zo doen dus.

Ik heb het eingelijk alleen met mn rug training.

bij de pull ups en bij de lat pull downs heb ik het idee dat ik net wat zwaarder kan als ik het zonder duim doe. duimloos dus :P

verder bij bench press en alle andere oefeningen wel gewoon met duimen er om heen zeg maar in een vuist.

maar niks mis mee dus ?
          If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Zo te zien ben je in ieder geval niet de enige. Bij rug trainingen doe ik het ook wel eens, lijkt alsof je dan meer met je rug trekt en minder met je bi's/onderarmen.

En mocht er al een verschil zijn, dan is dat verschil waarschijnlijk marginaal.
            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
              Zo te zien ben je in ieder geval niet de enige. Bij rug trainingen doe ik het ook wel eens, lijkt alsof je dan meer met je rug trekt en minder met je bi's/onderarmen.

En mocht er al een verschil zijn, dan is dat verschil waarschijnlijk marginaal.

oke dan duidelijk!

doe trouwens ook wat revious zegt de low row/cable row thumbless.

dus pull upp
              low row
              pulldowns

alle andere oefeningen normale grip!

bedankt mannen
              If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X