HIIT op lege maag. ja of nee?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HIIT op lege maag. ja of nee?

Ben benieuwd wat jullie daar van vinden. doel = vetverbranding.
    Verder op trainingsdagen op behoefte eten en op rustdagen iets eronder en op rustdagen dus die HIIT op lege maag 2 a 3 x per week.
    Doen of niet doen?
    BF = 16%, wil wat droger worden.
    BP: 6x80
    SQ: 6x135

1. Sta op
    2. Whey shake
    3. HIIT
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

1. sta op
      2. hiit
      3. whey shake
      4. ontbijt

Comment

he 2 meningen, vertel

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          1. sta op
          2. hiit
          3. whey shake
          4. ontbijt

Op deze manier doe ik het nu. en dan 10-15 min lang HIIT. maar ben benieuwd of dit dus de 'juiste' is.
          BP: 6x80
          SQ: 6x135

Comment

Ieder z'n ding
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Gewoon prima, lekker kort en zweten. Daarna meteen je shake om je spieren van eiwitten te voorzien en de verbranding door te laten gaan. Daarna half uur later neem je je ontbijt.

Comment

Ik weet niet maar ik d8 hier ergens gelezen te hebben dat hiit nuchter niet verstandig was omdat je dan katabool bent? Maar ik zat te denken, stel nou je neemt gewoon je glutamine en bcaa voor je gaat... dan is die katabole toestand toch ook weg?

Comment

ohja.. bcaa en glutamine zit ook in whey.. maar dan heb je wel al kcal binnen voordat je gaat nuchtertraining als je de shake voor je nuchtertraining gaat doen.. de vraag is of het dan nog nuchter is.

Comment

beter geen hiit op lege maag, hiit gebruikt voornamelijk suikers als energiebron, aangezien je 8 uur niks hebt gegeten heb je weinig suikers in je bloed. Als je dan hiit gaat doen, dan loop je het risico dat je spiermassa verbrand..

Beter LIT op lege maag, HIT als je iets gegeten hebt..
                    Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                      beter geen hiit op lege maag, hiit gebruikt voornamelijk suikers als energiebron, aangezien je 8 uur niks hebt gegeten heb je weinig suikers in je bloed. Als je dan hiit gaat doen, dan loop je het risico dat je spiermassa verbrand..

Beter LIT op lege maag, HIT als je iets gegeten hebt..

En als je nou eerst bcaa en glutamine neemt dan?

Comment

Originally posted by Margje View Post
                        En als je nou eerst bcaa en glutamine neemt dan?
                        Dat verminderd de kans op spierafbraak al. Maar alsnog, als je hiit goed doet, dan is het zo intens dat je het niet eens op lege maag kan doen..

Je word zo duizelig en het is echt niet goed voor je systeem. Maar je kan het uitproberen, je zal merken dat het amper te doen is op lege maag..

Als je vet wil verliezen hoef je helemaal geen hiit te doen op lege maag, LIT volstaat al. Ik zie dan ook geen reden waarom je het zou doen op lege maag.
                        Failure is your friend

Comment

Agjaah ik zou dan gewoon 15 minuten volop fietsen. En niet lit doen dat zorgt alleen maar voor spierafbraak.

Veel mensen denken gelijk dat je spieren afbreekt maar dat is niet zo. Zeker niet als je op onderhoud eet.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            1. sta op
                            2. hiit
                            3. whey shake
                            4. ontbijt
                            alleen betwijfel ik of je echt wel goed je hit gaat kunnen uitvoeren op nuchtere maag, gaat allemaal wel wat moeizamer. heb zelf een week cardio op lege maag gedaan maar op rustig tempo, 3 kwartiers lopen.
                            dit heeft goed zn werk gedaan 1.5 % op een week verloren.
                            Beest in opleiding

Comment

3 kwartier vind ik wat overdreve, zeker als je helemaal geen bcaa's op hebt. Pure bcaa's zijn wel lekker handig als je echt zo bang bent voor spiere af te breken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X