Close grip bench press

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Close grip bench press

Maar dan met dumbells doe ik hem.Ik heb mijn handen met de polsen dan naar mekaar gericht ipv zoals je ze bij een stang zou hebben staan.

Vraag,maakt het verschil hoe ik me handen heb,dus polsen naar mekaar gericht of zoals met een stang?
    Thx

Originally posted by BlondSound View Post
    Maar dan met dumbells doe ik hem.Ik heb mijn handen met de polsen dan naar mekaar gericht ipv zoals je ze bij een stang zou hebben staan.

Vraag,maakt het verschil hoe ik me handen heb,dus polsen naar mekaar gericht of zoals met een stang?
    Thx
    uiteraard maakt dat uit.. je spreekt dan een ander deel van je triceps aan of legt op een ander deel meer accent.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

De vraag die daar op volgt: Welke verschillende delen van je triceps spreek je aan of geef je meer/minder accent bij deze 2 verschillende soorten close grip presses?

Was hier zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk, doe ook vaak met DB's als de bench bezet is
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik had een vraagje als je bank druk maar op de ongekeerde manier onderhand dan spreek je toch meer tricebs aan toch?

Comment

Ja met de polsen naar je toe train je ook meer je triceps, ja.
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Oke tnx ik heb donderdag arme dag.

Ik ga het smak drukke vervange met dat dan.

Met smal drukke voel ik je tricebs ook wel maar veel minder.

als ik omgekeerd bankdruk.

Comment

Ho maar je legt ook veel nadruk op je bovekant borst.. tenminste bij mij wel.. die voel ik altijd pompen als een gek.
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Lucky,bedoel je bankdrukken met staaf dus en dan de handen andersom,ehm binnenkant handen gericht naar voeten dus?

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                  Ik had een vraagje als je bank druk maar op de ongekeerde manier onderhand dan spreek je toch meer tricebs aan toch?
                  als je met je handpalmen nar je toe ligt gericht schijnt het meer de bovenkant borst aan te spreken

@blood
                  denk dat het met triceps niet zoveel uitmaakt. het is variatie op

Comment

Thx,grappig ik deed ff een minuut gewoon de beweging in de lucht achter de pc,en als je je handen omdraaid,spannen de bovenkant borstspieren meer aan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X