Triceps lopen achter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Tja, als hij een toets had gedaan voor het vak anatomie dan zou hij een herkansing moeten doen. Helaas.
    Gedurfde uitspraak..

Comment

Even een bericht van mij tusendoor, sorry TS, maar wat als ik nou iets last heb van linker pols. Hoe zorg ik dat ik daar geen last van krijg met cgbp?
      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
        Gedurfde uitspraak..
        Ik sta er 100% achter. Je kunt dit vragen aan elke eerstejaars student bewegingstechnologie of bewegingswetenschappen die goed heeft opgelet en die zal bevestigen dat ik gelijk heb.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Even een bericht van mij tusendoor, sorry TS, maar wat als ik nou iets last heb van linker pols. Hoe zorg ik dat ik daar geen last van krijg met cgbp?
          In dat geval staan je handen waarschijnlijk te dicht bij elkaar. Dat is een veelgemaakte fout bij het uitvoeren van deze oefening.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Misschien domme vraag, maar cgbp lijkt toch wel op french press? Qua gevoel vond ik het weinig schelen, is de éen effectiever dan de ander?
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Misschien domme vraag, maar cgbp lijkt toch wel op french press? Qua gevoel vond ik het weinig schelen, is de éen effectiever dan de ander?
              Bij de french press haal je echt alle kracht uit je triceps ..(als je tenminste je boven armen stil houd en niet gaat helpen met je borst)

Bij de CGBP help je borst ook voor een groot gedeelte mee..

Naar mijn mening is de french press dus effectiever dan de CGBP..

Comment

Tot nu toe heb ik van de french press de meeste spierpijn en "pijn" gehad na triceps training.
                Ik vind hem erg fijn om te doen, juist omdat ik dit erna zo goed voel.
                Maar ik wist niet zeker of hij ook effectiever wás, het kon ook zijn dat ik de cgbp misschien niet goed genoeg uitvoerde ofzo.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  In dat geval staan je handen waarschijnlijk te dicht bij elkaar. Dat is een veelgemaakte fout bij het uitvoeren van deze oefening.
                  Hmm, wat is dan ongeveer juist qua plaatsing van de handen?
                  "Straight outta gym"

Comment

Close grip bench press is echt een massakweker voor de triceps, handen op schouderbreedte (of iets minder, maar dan ook echt maar iets) houden en ellebogen langs je lichaam laten zakken dan doe je het goed
                    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                      Close grip bench press is echt een massakweker voor de triceps, handen op schouderbreedte (of iets minder, maar dan ook echt maar iets) houden en ellebogen langs je lichaam laten zakken dan doe je het goed
                      idd beste massabouwer die er is hoor voor de triceps
                      en aangezien het een compound is werken borst en schouders idd wat mee.. maar dat degradeert het niet tot een minder goeie oefening
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

inferno, dan sta je handen te dicht bij elkaar. Mij is aangeleerd dat je hem lekker dicht bij moet pakken. iK bijt gewoon door die pijn heen. Als je hem lekker dicht bij pakt voel je de triceps veel harder werken, terwijl op schoudershoogte ik meer me borst voel

Comment

Met open grip krijg je minder last van je polsen met cgbp

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                            Bij de french press haal je echt alle kracht uit je triceps ..(als je tenminste je boven armen stil houd en niet gaat helpen met je borst)

Bij de CGBP help je borst ook voor een groot gedeelte mee..

Naar mijn mening is de french press dus effectiever dan de CGBP..
                            Deze conclusie die jij trekt klopt dus totaal niet.

Isolatie oefeningen hebben nut, maar voor spiermassa zijn zogenaamde compound oefeningen superieur. In dit geval dus de CGBP en triceps dips.

Bij de squat helpen je bilspieren, hamstrings en onderrug ook mee. Concludeer jij daaruit dus dat de leg extension een betere beenoefening is dan de squat?
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Torque View Post
                              Met open grip krijg je minder last van je polsen met cgbp
                              okay, dus de duim dan aan dezelfde kant als de vingers. Dat is neem ik aan open grip en dan iets minder breed dan schouderbreedte.

Ik ga namelijk straks triceps trainen in hoge reps. Dus dippen en cgbp .
                              "Straight outta gym"

Comment

Beetje tegenstrijdig allemaal, ik heb nog nooit close grip gebruikt.
                                Denk dat je gewoon zelf moet uitzoeken welke oefening jou het beste resultaat gaat geven.
                                You can be part of my meal tonight.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X