Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zie ze vaak genoeg in de kleedkamer... Vaak hebben ze een vettige pens, en 0,0 spierspanning.
Geen idee wat ze dan gedaan hebben, maar het moet een groepsles zijn. Misschien iets van yoga ofzo.
Niet iedere leg press is hetzelfde. Is het er 1 waar je losse schijven op hangt, dan is die meestal wel betrouwbaar. Heb je een machine, dan kan het maar zo zijn dat je op deze 80kg kan, en op een andere leg press veel meer/minder.
Het is er eentje met losse schijven. Bedankt voor de antwoorden! Ik ga ze nu even allemaal lezen.
Ik train al jaren, maar de legpress doe ik nu sinds een jaar. Ik ben met 40 kilo begonnen. Mijn bovenbenen zijn al flink; vroeger gevolleybald. Ik weet ook niet zo goed wanneer ik het niet meer mooi vind.
Aangezien een vrouw veel minder testosteron heeft dan een man moet je je niet snel zorgen maken dat je "brede" benen ga krijgen. Zolang je niet aan steroïden zit moet je zoals fal zegt steeds meer gewicht nemen
succes nog
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
De doseringen die je noemt zijn redelijk gebruikelijk voor beginners, maar zorg ervoor dat je je gezondheid goed in de gaten houdt, vooral je lever bij...
Comment