en ook thuis door proberen natuurlijk
Borstoef.
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 27 2004,14:45)]Maar nu weet ik nog altijd niet wat de oefening is hammer seated flat bench
Grtz
heb hier en daar gekeken voor je maar kan die term die jij beschrijft nergens vinden.
hier zie je alle oefeningen die er zijn en ook daar staat ie niet,kijk zelf maar effe;
http://www.abcbodybuilding.com/exercise2/exercise.htm
greetzz
Comment
-
De Hammer seated flatbench is gewoon bankdrukken op een Hammermachine waar je in/op zit.
Je mimiekt dus de normale bankdruk beweging alleen zit je ipv dat je ligtAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (3XL @ Sep. 27 2004,18:47)]De Hammer seated flatbench is gewoon bankdrukken op een Hammermachine waar je in/op zit.
Je mimiekt dus de normale bankdruk beweging alleen zit je ipv dat je ligt
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 27 2004,20:09)]Originally posted by [bCitaat[/b] (3XL @ Sep. 27 2004,18:47)]De Hammer seated flatbench is gewoon bankdrukken op een Hammermachine waar je in/op zit.
Grtz
Ik denk dus dat deze gewoon voor de borst algemeen is, en niet voor het bovenste gedeelte wat je normaal benadrukt door een incline te gebruiken.
Je hebt trouwens wel incline machines van Hammer waarin je gewoon rechtop zit, alleen druk je de handle's schuin naar boven.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (3XL @ Sep. 28 2004,19:08)]Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 27 2004,20:09)]Originally posted by [bCitaat[/b] (3XL @ Sep. 27 2004,18:47)]De Hammer seated flatbench is gewoon bankdrukken op een Hammermachine waar je in/op zit.
Grtz
Ik denk dus dat deze gewoon voor de borst algemeen is, en niet voor het bovenste gedeelte wat je normaal benadrukt door een incline te gebruiken.
Je hebt trouwens wel incline machines van Hammer waarin je gewoon rechtop zit, alleen druk je de handle's schuin naar boven.
Grtzstil growing
Comment
-
Beetje schuin naar voor/boven zal best wel voor bovenkant borst zijn.
Als je de oefning in je schouders voelt druk je waarschijnlijk te veel met je schouders.
Probeer als je de oefening weer doet je schouders eens naar achter+beneden te duwen en daar ook tijdens het drukken te houden. Hierdoor komt je borst in een wat gunstigere positie.
Dit geld trouwens voor alle borstdruk oefeningenAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Comment
-
Doordat die hendels zo hoog staan lijkt het me onmogelijk om uw schouders naar beneden te duwen naae achteren duwen zal nog wel gaan maar naar beneden gaat niet lukken denk ik, ik zal het tijdens mijn volgende training eens proberen maar twijfel eraan
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
45 minutes ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment