Traps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traps

Hello, even een vraagje heb gistren men rug gertraind en men traps zijn wat stijf... Ging nrml vnvnd men schouders trainen, is dit aan te raden of beter wachten tot morgen? Grtz

Kan gewoon trainen als het echt teveel pijn gaat doen dan is het niet aan te raden
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Valt wel mee zal er wel door vlammen Wat is pijn he

Comment

Ze zeggen altijd *No Pain No Gain* bij iedereen ligt die pijngrens ergens anders ik vind het persoonlijk lekker om te trainen met een beetje spierpijn (niet te veel natuurlijk)
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

gewoon door beesten, en anders schema aanpassen dat er wat rust tussen zit.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Hah begrijp wat je bedoelt Ja weet het nrml is mn schema zo niet maar vertrek op weekend vrijdagochtend dus moet alles op 3 dagen doen... Grtz

Comment

Pak wat lichte oefeningen voor de traps. Maak bv 20 reps met een licht gewicht. Dat zorgt ervoor dat de spieren goed doorbloeden en dat de stijfheid grotendeels verdwijnt.

Comment

Leuke tip bedankt, zou ik 1 of meerdere oefeningen doen voor traps? 1zeker? Doe er eigenlijk nooit niet veel meer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X