Spastische aanvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spastische aanvallen

Hallo bners,

Vanmiddag had ik weer eventjes getraind. Alleen er vallen mijn een paar dingen op.
    Ik moest als één na laatste oefening de back extension doen.
    Daar kreeg ik bij de 2e, 3e en 4e set last van spastische aanvallen in mijn benen.
    Maandag had ik hier ook al last van met een paar oefeningen.

Hoort dat zo? Gaat dat vanzelf weg? Hoe komt dat? Mijn benen leken wel een vis op het droge bij wijze van spreken :P
    Ik heb dat in principe nog nooit eerder gehad totdat ik vanaf deze week dit schema ging volgen.

Thanks.

ik zou als je er nog eens last van hebt maar naar de dokter ofzo gaan. die heeft er meer verstand van. lijkt mij namelijk niet normaal

Comment

Haha, nou het deed geen pijn, het voelde opzich wel grappig aan. Maar het viel me wel op dat mijn benen zoveel aan het shaken waren.

Comment

Originally posted by T-Buser View Post
        Haha, nou het deed geen pijn, het voelde opzich wel grappig aan. Maar het viel me wel op dat mijn benen zoveel aan het shaken waren.
        Had ik in het begin wel eens na het trainen van mijn benen, nu niet meer.

Comment

Trek je niet te ver door met je rug waardoor er eventueel zenuwen knel komen te zitten? Anders even een bezoekje aan je huisarts, zeker voor het onzekere nemen...
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik heb dit bijvoorbeeld ook als ik Pendlay Rows doe na het Squatten, dan buig ik iets door mijn benen weetjewel. En als ik dan het gewicht optil, shaken me benen. Ik heb dit niet als ik geen oefening doe. Dus alleen tijdens sommige oefeningen.

@Matthias87 Vandaag had ik het naar mij DL en SLDL. Maandag had ik het na de SQ, SLDL en LP. Dusja, kan zijn dat het idd door het benen trainen komt.

Ik voelde ze ook dondersgoed de volgende dag, en de dag erna... niet normaal. Ik kon niet eens van de trap afkomen de volgende ochtend en fatsoenlijk mijn schoenen aantrekken. Zo erg had ik het nog nooit gevoeld in mijn benen.

Maarja, ik hoop dat die spastische bewegingen vanzelf over gaat.

Comment

Zou even naar de dokter gaan om te kijken of het niet gewone spiertrekkingen zijn ipv echt spasticiteit.
              Train hard or go hormone

Comment

Na de eerste set kreeg je pas last? Klinkt gewoon als vermoeidheid in je benen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als het wat shaken is zal het inderdaad vermoeidheid zijn, maar als je echt aan het spartelen was zou ik ook maar eens snel naar de dokter gaan.

Comment

Ik heb last gehad van trillende benen bij low-carb, opgelost door niet meer zo laag in kh te eten en rond de training extra koolhydraten te nemen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Na de eerste set kreeg je pas last? Klinkt gewoon als vermoeidheid in je benen.
                      Dat is inderdaad ook het eerst waar ik aan dacht.

Trouwens, omdat ik het formaat van de letters erg klein had ingesteld dacht ik eerst dat er "Satanische aanvallen" geschreven stond.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Hahahahaha.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by T-Buser View Post
                          Hallo bners,

Vanmiddag had ik weer eventjes getraind. Alleen er vallen mijn een paar dingen op.
                          Ik moest als één na laatste oefening de back extension doen.
                          Daar kreeg ik bij de 2e, 3e en 4e set last van spastische aanvallen in mijn benen.
                          Maandag had ik hier ook al last van met een paar oefeningen.

Hoort dat zo? Gaat dat vanzelf weg? Hoe komt dat? Mijn benen leken wel een vis op het droge bij wijze van spreken :P
                          Ik heb dat in principe nog nooit eerder gehad totdat ik vanaf deze week dit schema ging volgen.

Thanks.
                          Denk ook dat je benen dan gewoon op zijn.. je kracht is weg dan.. ik loop op het einde als ik klaar ben als of ik nodig moet poepen.. dat trillen is een symtoon dat je benen vermoeid zijn.. eet minimaal anderhalf uur voordien goed veel kolhy en eiwitten.. dat heb je echt nodig..
                          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X