Hoe triceps trainen met een tenniselleboog?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gaba View Post
    9 van de 10 word het gewoon vergoed
    Of met een kleine eigen bijdrage.
    Heb er zelf nog weinig baat bij maar.....wat niet is kan komen.

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
      Met een tennisarm kan je gelukkig wel biceps trainen...
      Heb je daar dan totaal geen last van? Want ik moet eerlijk zeggen dat dit bij mij nu dus wel pijnlijk wordt.
      Gekke is dat mijn elleboog meer pijn is gaan doen sinds ik de oefeningen doe die de fysio ons gaf en die we pas besproken hebben. Misschien toeval, hoor.
      Maar goed, op dit moment voel ik die klote elleboog al als ik er naar kijk, dus ik denk dat ik inderdaad een tijdje rust zal moeten houden ofzo.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Heb je daar dan totaal geen last van? Want ik moet eerlijk zeggen dat dit bij mij nu dus wel pijnlijk wordt.
        Gekke is dat mijn elleboog meer pijn is gaan doen sinds ik de oefeningen doe die de fysio ons gaf en die we pas besproken hebben. Misschien toeval, hoor.
        Maar goed, op dit moment voel ik die klote elleboog al als ik er naar kijk, dus ik denk dat ik inderdaad een tijdje rust zal moeten houden ofzo.
        Nee, met biceps voel ik er niks van. Wel hou ik bij de seated dumbell curl de dumbells constant horizontaal, dus zonder de draai beneden. Want dat gaat dus niet... Ook geen draai meer bij de concentration curl. Maar dan is dat is goed te doen. Volgens mij moet jij idd even rust nemen, hoe moeilijk ook..
        No pain, no gain!!

Comment

Rust of cortisone injecties, die hebben bij mij prima geholpen ik was er binnen 4 weken vanaf.
          Currently riding the Bicycle.

Comment

Cortisone injecties verzwakken je peesweefsels dermate dat zelfs de voorstanders ervan zeggen dat het niet meer dan 2 keer mag gebeuren. Zoveel mogelijk vermijden die hap.
            Lid van de 200 club

Comment

cortisonen kan je beter mijden inderdaad.. OT onderhandse grip

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X