PR benchpress

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Rickbeen ik geloof dat het in je andere topics ook al gezegt is:
    maar koop eens gewoon een 50mm barbell en normale schijven, zal je zien is veel handiger ook hoor.
    Met dit stangetje + bankje kan je enkel smal bankdrukken...

helisports is een erg goedkope site
    even investeren en je hebt een echt mooie homegym waar je alles in kan

verder wel goed bezig natuurlijk op jouw leeftijd!
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Damn View Post
      Ik tel anders iets anders hoor:

4x10
      6x5
      2x2,5
      4x1,25
      2x0,75
      Kom ik op een totaal van 81,5kg excl. stang.
      Hier komt dan nog de stang bij, dus klopt wel degelijk lijkt me!
      Je hebt het hier over 30mm spul, ooit wel eens een 30mm schijf van 5kg gezien?, dat zijn die je op het filmpje ziet verre van, daarbij als je op 81,5kg uitkomt volgens jouw berekening dan is het totale plaatje incl. de halter tussen de 90kg en 92,5kg, afhankelijk van de lengte van de halter.
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

of dus het ziet er indrukwekkender eruit dan het is ik max 75 kg en doe eigenlijk nooit bp doet altijd dumbell press (series 4 x 10 28kg per dumbell. vreemd eigenlijk dat dumbell press zwaarder is dan bench press.
        Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
        musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
          Je hebt het hier over 30mm spul, ooit wel eens een 30mm schijf van 5kg gezien?, dat zijn die je op het filmpje ziet verre van, daarbij als je op 81,5kg uitkomt volgens jouw berekening dan is het totale plaatje incl. de halter tussen de 90kg en 92,5kg, afhankelijk van de lengte van de halter.
          Laten we maar even wachten wat rick hierover te zeggen heeft :P
          Misschien heeft hij idd een misrekening gemaakt..

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
            of dus het ziet er indrukwekkender eruit dan het is ik max 75 kg en doe eigenlijk nooit bp doet altijd dumbell press (series 4 x 10 28kg per dumbell. vreemd eigenlijk dat dumbell press zwaarder is dan bench press.
            Dat is helemaal niet vreemd, het is juist logisch.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Bounce zit er toch echt wel in, is duidelijk te zien dat zijn borstkas inzakt als de stang de borst raakt. Maar techniek strak houden blijft lastig, vooral als je PR's wilt zetten.
              Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
                vreemd eigenlijk dat dumbell press zwaarder is dan bench press.
                Originally posted by inferno_0666 View Post
                Dat is helemaal niet vreemd, het is juist logisch.
                Iid, leg eens uit wat je er vreemd aan vind?
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Netjes hoor!!

Naar mijn mening pak je hem te diep, we doen hem altijd tot dat je armen in een hoek van 90 graden staat zeg maar.

Deed hem in het begin met als jou maar dit heeft me toch wel wat blauwe plekken op de borst opgeleverd!
                  One hour of pain every day, produces a lifetime of pride!!

Comment

Zoals damn zegt klopt het, het zijn wel 5 kg okidoki, ik zou een foto oploaden als ik thuis ben. De stang is 6,5 kg., dus 81,5+6,5=87 en de spotter raakt de bar niet aan maar hij houdt zijn handen er net onder.

Ik ga over 3 maand studeren en dan naar een sportschool want kan dit niet meenemen. Daarom ga ik nu natuurlijk niet allemaal nieuw spul halen. Tenzij ik wat kan regelen met iemand die de loodsen beheert, dan koop ik squatrek met olympiache stang..
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Larsiefix View Post
                      Netjes hoor!!

Naar mijn mening pak je hem te diep, we doen hem altijd tot dat je armen in een hoek van 90 graden staat zeg maar.

Deed hem in het begin met als jou maar dit heeft me toch wel wat blauwe plekken op de borst opgeleverd!
                      Iedereen hier zal je zeggen dat je je borst moet aanraken. Dus jij bencht verkeerd. Een 1rm is volgens powerlift regels en die zeggen aanraken.
                      Vroever benchte je ook verkeerd, je moet aanraken, niet bouncen.
                      Je moet de stang gecontroleerd laten zakken en niet laten vallen op je borst.

niet aanraken is halve bench en telt dus niet.
                      Last edited by axel1994; 31-05-2012, 20:45.
                      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Larsiefix View Post

zo kan mn oma ook 4x100 benchen hoor...
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                          Iedereen hier zal je zeggen dat je je borst moet aanraken. Dus jij bencht verkeerd. Een 1rm is volgens powerlift regels en die zeggen aanraken.
                          Vroever benchte je ook verkeerd, je moet aanraken, niet bouncen.
                          Je moet de stang gecontroleerd laten zakken en niet laten vallen op je borst.

niet aanraken is halve bench en telt dus niet.
                          Bounc ik of raak ik aan?

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                            Bounc ik of raak ik aan?
                            Kijk eens goed naar het filmpje. Op 0:40 zie ik dat je lichaam een klap te verwerken krijgt. Dat is dan toch een bounce geweest? Bouncen is als je meer doet dan bij wijze van overdrijving je t-shirt aanraken maar je borst niet.
                            Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                              Kijk eens goed naar het filmpje. Op 0:40 zie ik dat je lichaam een klap te verwerken krijgt. Dat is dan toch een bounce geweest? Bouncen is als je meer doet dan bij wijze van overdrijving je t-shirt aanraken maar je borst niet.
                              Oke, zou ik volgende keer proberen met tshirt alleen aan te raken

Comment

toch netjes man!
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X