Biceps en borst trainen ZONDER gewichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biceps en borst trainen ZONDER gewichten

Hallo,

Ik ben zoon half jaartje bezig met het trainen van mijn lijf door sit-ups, opdrukken enz.
    ik ben nu halverwege 16, en ik mag van ouders pas beginnen met sportschool, of gewichten kopen wanneer ik pas echt 16 ben.
    Mijn gewicht is maar, 55 kg, dus ook wat smaller.
    Persoonlijk zou ik wat meer biceps willen, en een iets grotere borst.
    En ik heb ook wat smalle onderbenen, dus misschien die ook wel.
    Is het mogelijk om te trainen, ZONDER gewichten, dat ook na een tijdje zichtbaar is ?
    Ik wil me namelijk al een beetje gaan rijpen voor de sportschool

Alvast bedankt !

Er zijn hele goede bodyweight trainingen te vinden op internet, google die eens. Zo kun je push op doen met een verhoging of op één hand of handstand opdrukken (eventueel tegen een muur voor balans), tergend langzaam opdrukken ook smal voor je triceps, plank holds, éénbenige squats enz. Ook dan moet je een evenwichtig schema hebben, dus niet alleen borst en biceps trainen.

Misschien kun je in de tussentijd een andere sport zoeken? Dan krijg je alvast wat conditie, coördinatie, flexibiliteit en balans, komt de kracht er straks mooi bij.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
      Er zijn hele goede bodyweight trainingen te vinden op internet, google die eens. Zo kun je push op doen met een verhoging of op één hand of handstand opdrukken (eventueel tegen een muur voor balans), tergend langzaam opdrukken ook smal voor je triceps, plank holds, éénbenige squats enz. Ook dan moet je een evenwichtig schema hebben, dus niet alleen borst en biceps trainen.
      zijn indd genoeg oefeningen te vinden.
      Alleen biceps word wat moeilijker denk ik?
      Heb hier zelf ook naar gezocht maar kon eigenlijk niets vinden.

Comment

ga aan een paal hangen en trek je op, dat werkt voor biceps en rug

Comment

calisthenics heet het soort en je kan er redelijk breed door worden kijk maar naar die barstarzz etc.
          Google het even en je ziet vele oefeningen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X