Around the worlds

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Around the worlds

Hi,

een oefening die bij mij eens in de zoveel tijd weer voorbij komt is
    Around the worlds (zoals ik 'm ken, wellicht zijn er nog andere benamingen voor).

Een lekkere oefening voor de borst om als laatste te gebruiken voor de pomp.
    Persoonlijk vind ik het niet echt geschikt om als basisoefening voor borsttraining te gebruiken.

Ik neem 'm eens per week in een schema mee, is mijn schema na een aantal weken afgelopen dan doe ik de oefening een x-aantal weken niet meer.

Wat zijn jullie ervaringen met deze oefening?

Purist
    Verzuren zonder kuren
    ...ilse weet alles...

Zou zulke oefeningen meer gebruiken om je schouderspieren wat warm te maken voor je gaat bankdrukken. Lijkt me wel blessuregevoelig dus heel licht pakken.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Je voelt 'm zeker ook in je schouders.
      Wel jammer dat het niet met zware gewichten kan, want je spant je borstspier vooral goed aan als de gewichten bij je heupen komen.
      Purist
      Verzuren zonder kuren
      ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by kojak View Post
        Zou zulke oefeningen meer gebruiken om je schouderspieren wat warm te maken voor je gaat bankdrukken. Lijkt me wel blessuregevoelig dus heel licht pakken.
        +1

Zou hem niet snel in een schema opnemen. Zie het nut er niet zo van als het gaat om spieropbouw.
        Train hard or go hormone

Comment

Is dit niet eigenlijk gewoon het zelfde als bent-arm dumbbell pullover? Alleen dan met 2 dumbbells?
          Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X