Is er een plek voor pushups bij KT? Of is dit op termijn gewoon niet zwaar genoeg? Het voelt namelijk wel prima, maar er zal wel een reden zijn dat ik ze bij niemand in schema's tegenkom toch?
Waarom doet niemand pushups
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostIs er een plek voor pushups bij KT? Of is dit op termijn gewoon niet zwaar genoeg? Het voelt namelijk wel prima, maar er zal wel een reden zijn dat ik ze bij niemand in schema's tegenkom toch?1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
-
Voor mij is het superzwaar. Ik merk dat het wel snel gaat met aantal reps en sets. Als ik weleens een paar dagen bij mijn moeder op bezoek ga (2,5 uur treinen) doe ik namelijk mijn training met dumbells waar ik verschillende gewichten aan kan hangen. Op zich kunnen alle compounds wel redelijk met dumbells tot op heden. Ik neem dan de pushup ipv de benchpress, vandaar mijn vraag...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostVoor mij is het superzwaar. Ik merk dat het wel snel gaat met aantal reps en sets. Als ik weleens een paar dagen bij mijn moeder op bezoek ga (2,5 uur treinen) doe ik namelijk mijn training met dumbells waar ik verschillende gewichten aan kan hangen. Op zich kunnen alle compounds wel redelijk met dumbells tot op heden. Ik neem dan de pushup ipv de benchpress, vandaar mijn vraag...
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...n-fitness.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDan moet je maar minder zuipen. Dat scheelt ook weer.
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...n-fitness.htmlLast edited by pescatore; 02-07-2012, 20:44.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ik eet totaal niet kut en ik drink nauwelijks. Maar dat weet jij kennelijk beter dan ik. Wat is dit de bodynet-geheel-onthouders-politie? Wat is de reden dat je je geroepen voelt zo plat en negatief te reageren, daar waar ik me nergens negatief of onfatsoenlijk opstel?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk eet totaal niet kut en ik drink nauwelijks. Maar dat weet jij kennelijk beter dan ik. Wat is dit de bodynet-geheel-onthouders-politie? Wat is de reden dat je je geroepen voelt zo plat en negatief te reageren, daar waar ik me nergens negatief of onfatsoenlijk opstel?
Dit zijn jou woorden:
Originally posted by pescatore View PostEchter: als ik besluit naar de kroeg te gaan op een vrijdag of zaterdag dan gaan er netjes 15-20 biertjes in.
bron: http://forum.bodynet.nl/983513-post1.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostNou nou nou ...
Dit zijn jou woorden:
Overigens, het zal mij worst wezen wat jij allemaal in jou lichaam dumpt. Het is alleen zo dat het nogal merkwaardig is dat simpele pushups superzwaar aanvoelen voor jou. Dan doe je toch iets verkeerds. En het zuipen van meer dan een halve krat in een avond is niet bepaald bevorderlijk voor sportprestaties.Last edited by pescatore; 02-07-2012, 21:10.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk ben pas een paar weken bezig met KT, dus mijn excuses dat sommige dingen voor mij zwaar zijn. Ik doe nu 5 sets van 18 en das voor mij een hele toer ja. Jij kan er vast veel meer. Neemt niet weg dat je inhoudelijk niet reageert op je ie**************** pedante toon.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
ik vind het nog altijd fijn, zeker op het einde van borstdag, onderrhand nog eens beginnen met de 100 push up program, vind je wel iets van terug op google en zelfs op youtube
respect voor de klassiekers"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Ik was er ook wel tevreden mee. Ik hoef ook niet "rippedasfk" te zijn, in de buurt is ook prima. Ik ben geen bodybuilder maar iemand die gewoon aan zijn lichaam werkt en ivm de gemiddelde persoon een shitload aan sport doet. En ik ben er eigenlijk best wel goed in al zeg ik het zelf. Sinds enkele weken ben ik begonnen met KT dus daar ben ik geen held in.
En als ik een avond bier wil drinken op zijn tijd dan doe ik dat, daar heb ik totaal geen problemen mee. Dat wil niet zeggen dat iemand die niks over me weet, zich geroepen moet voelen dit uit te vergroten tot iets dat helemaal niet aan de orde is. Ik snap ook niet waar die drang bij mensen vandaan komt. Ik ben een volwassen vent die zelf beslissingen kan maken, hoewel de gevolgen van alcohol op training wellicht gevolgen hebben voor mijn consumptie.
No offense verder hoor iedereen mag zijn mening hebben maar laat mij aub ook gewoon in mijn waarde.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by trayn View Postik vind het nog altijd fijn, zeker op het einde van borstdag, onderrhand nog eens beginnen met de 100 push up program, vind je wel iets van terug op google en zelfs op youtube
respect voor de klassiekersBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Gezellig hier, biertje anyone? Fisherman's friend anyone? Ik doe wel push ups maar ik plaats hier geen schema's. Ik vind het wel een leuke core-oefening om te doen, in een heel langzame uitvoering, smal en breed, samen met plank en side-plank.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: