Originally posted by pescatore
View Post
Waarom doet niemand pushups
Collapse
X
-
"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
-
Originally posted by trayn View Postje kan altijd weighted push ups van maken, of variaties op de basis oefening, op het einde komt de pomp toch in die armpjes en dan is t trillenBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk was er ook wel tevreden mee. Ik hoef ook niet "rippedasfk" te zijn, in de buurt is ook prima. Ik ben geen bodybuilder maar iemand die gewoon aan zijn lichaam werkt en ivm de gemiddelde persoon een shitload aan sport doet. En ik ben er eigenlijk best wel goed in al zeg ik het zelf. Sinds enkele weken ben ik begonnen met KT dus daar ben ik geen held in.
En als ik een avond bier wil drinken op zijn tijd dan doe ik dat, daar heb ik totaal geen problemen mee. Dat wil niet zeggen dat iemand die niks over me weet, zich geroepen moet voelen dit uit te vergroten tot iets dat helemaal niet aan de orde is. Ik snap ook niet waar die drang bij mensen vandaan komt. Ik ben een volwassen vent die zelf beslissingen kan maken, hoewel de gevolgen van alcohol op training wellicht gevolgen hebben voor mijn consumptie.
No offense verder hoor iedereen mag zijn mening hebben maar laat mij aub ook gewoon in mijn waarde.
En idd, als jij bier wilt drinken, moet je dat vooral doen. Geniet er lekker van. Zolang je niet gaat miepen dat het je progressie in de weg staat, zie ik het probleem niet. Want ja, wat je doel ook is, deze is zonder alcohol gewoon sneller te bereiken. Maar de lat zo hoog voor jezelf gaan leggen dat je er geen plezier meer in hebt, is ook niet goed. Plezier is gewoon belangrijk
En dat je een shitload aan sport doet, en er goed in bent,... tjah... is nogal subjectief en dus afhankelijk waarmee je het vergelijkt
Verder vind ik je topics wel vermakelijk. Maar neem de anderen (en vooral jezelf!) niet zo serieus joh
Comment
-
Ik doe de laatste tijd wel eens push ups terwijl ik op mijn handen sta, best een lekkere oefening.
Voor een goed schema voor krachttrainen:
Madcow 5x5: How to Gain Brute Strength And Hard Muscle | StrongLifts.com
Als je niet de mogelijkheid hebt om te trainen in een gym dan zou ik ze lekker push ups doen.
Comment
-
wat ik al zei biertje op zn tijd moet kunnen als je daar vrede mee hebt. hou er alleen rekening mee dat je 24-48 uur voor en natijd geen Kracht training hoeft uit te voeren, je prestaties en dus gains gaat inleveren en een sixpack op je "buik" kan schrijven.
je moet het ook zo zien. er mensen zijn voor wie BB een levens styl is, wie geheel onthouders zijn, altijd een strak voeding schema hanteren en kei en kei hard voor hun gains moet trainen. dat is niet makkelijk.
daarnaast zijn er alcohol topics genoeg en meestal zoekt men een bevestiging of stelt men dezelfde vraag "is het echt zo erg". het zijn nu eenmaal geen topics die doorgans veel waardering krijgen.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by kojak View Posteen grote borst zul je er niet van krijgen iig"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostStel je niet zo aan zeg. Het is een forum, daar kan je gewoon uiteenlopende meningen verwachten, daar is het een forum voor.
En idd, als jij bier wilt drinken, moet je dat vooral doen. Geniet er lekker van. Zolang je niet gaat miepen dat het je progressie in de weg staat, zie ik het probleem niet. Want ja, wat je doel ook is, deze is zonder alcohol gewoon sneller te bereiken. Maar de lat zo hoog voor jezelf gaan leggen dat je er geen plezier meer in hebt, is ook niet goed. Plezier is gewoon belangrijk
En dat je een shitload aan sport doet, en er goed in bent,... tjah... is nogal subjectief en dus afhankelijk waarmee je het vergelijkt
Verder vind ik je topics wel vermakelijk. Maar neem de anderen (en vooral jezelf!) niet zo serieus johBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk gebruik ze ook als noodoplossing als ik een paar dagen in het Zuiden ben...
Alaaf!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIets zegt me dat Cristiano Ronaldo al aardig in de buurt van zijn beeld van een grote borst komt...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: