Waarom doet niemand pushups

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Ja die probeer ik ook te volgen, maar komt weleens in de knoop met andere training, ik herstel nog niet snel genoeg om beiden te doen namelijk. Ik vind het ook een heerlijke oefening vandaar dat ik zo verbaasd was dat niemand het deed, aan de andere kant zullen veel mensen het inderdaad qua intensiteit te licht vinden maar das voor mij nog niet aan de orde
    je kan altijd weighted push ups van maken, of variaties op de basis oefening, op het einde komt de pomp toch in die armpjes en dan is t trillen
    "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Lekker! Ik trakteer Plank ben ik ook fan van! Ook lekker dat de kans op verkeerd uitvoeren minimaal is hoe moe je ook bent
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by trayn View Post
        je kan altijd weighted push ups van maken, of variaties op de basis oefening, op het einde komt de pomp toch in die armpjes en dan is t trillen
        Die verticale vind ik ok wel leip en die zonder dat je benen de grond raken. Maar dat zal voor later zijn hahah. Eerst maar eens veel sterker worden!

Comment

Ik was er ook wel tevreden mee. Ik hoef ook niet "rippedasfk" te zijn, in de buurt is ook prima. Ik ben geen bodybuilder maar iemand die gewoon aan zijn lichaam werkt en ivm de gemiddelde persoon een shitload aan sport doet. En ik ben er eigenlijk best wel goed in al zeg ik het zelf. Sinds enkele weken ben ik begonnen met KT dus daar ben ik geen held in.
          En als ik een avond bier wil drinken op zijn tijd dan doe ik dat, daar heb ik totaal geen problemen mee. Dat wil niet zeggen dat iemand die niks over me weet, zich geroepen moet voelen dit uit te vergroten tot iets dat helemaal niet aan de orde is. Ik snap ook niet waar die drang bij mensen vandaan komt. Ik ben een volwassen vent die zelf beslissingen kan maken, hoewel de gevolgen van alcohol op training wellicht gevolgen hebben voor mijn consumptie.

No offense verder hoor iedereen mag zijn mening hebben maar laat mij aub ook gewoon in mijn waarde.
          Stel je niet zo aan zeg. Het is een forum, daar kan je gewoon uiteenlopende meningen verwachten, daar is het een forum voor.

En idd, als jij bier wilt drinken, moet je dat vooral doen. Geniet er lekker van. Zolang je niet gaat miepen dat het je progressie in de weg staat, zie ik het probleem niet. Want ja, wat je doel ook is, deze is zonder alcohol gewoon sneller te bereiken. Maar de lat zo hoog voor jezelf gaan leggen dat je er geen plezier meer in hebt, is ook niet goed. Plezier is gewoon belangrijk

En dat je een shitload aan sport doet, en er goed in bent,... tjah... is nogal subjectief en dus afhankelijk waarmee je het vergelijkt
          Verder vind ik je topics wel vermakelijk. Maar neem de anderen (en vooral jezelf!) niet zo serieus joh

Comment

Ik doe de laatste tijd wel eens push ups terwijl ik op mijn handen sta, best een lekkere oefening.

Voor een goed schema voor krachttrainen:

Madcow 5x5: How to Gain Brute Strength And Hard Muscle | StrongLifts.com

Als je niet de mogelijkheid hebt om te trainen in een gym dan zou ik ze lekker push ups doen.

Comment

Originally posted by kojak View Post
              een grote borst zul je er niet van krijgen iig
              Ik gebruik ze ook als noodoplossing als ik een paar dagen in het Zuiden ben...

Comment

wat ik al zei biertje op zn tijd moet kunnen als je daar vrede mee hebt. hou er alleen rekening mee dat je 24-48 uur voor en natijd geen Kracht training hoeft uit te voeren, je prestaties en dus gains gaat inleveren en een sixpack op je "buik" kan schrijven.

je moet het ook zo zien. er mensen zijn voor wie BB een levens styl is, wie geheel onthouders zijn, altijd een strak voeding schema hanteren en kei en kei hard voor hun gains moet trainen. dat is niet makkelijk.
                daarnaast zijn er alcohol topics genoeg en meestal zoekt men een bevestiging of stelt men dezelfde vraag "is het echt zo erg". het zijn nu eenmaal geen topics die doorgans veel waardering krijgen.
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Iets zegt me dat Cristiano Ronaldo al aardig in de buurt van zijn beeld van een grote borst komt...

Comment

maar is volgens mij wel goed om de aanhechtingen etc nog ff er bij te betrekken, omwille van de grootte van de compound
                    "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Stel je niet zo aan zeg. Het is een forum, daar kan je gewoon uiteenlopende meningen verwachten, daar is het een forum voor.

En idd, als jij bier wilt drinken, moet je dat vooral doen. Geniet er lekker van. Zolang je niet gaat miepen dat het je progressie in de weg staat, zie ik het probleem niet. Want ja, wat je doel ook is, deze is zonder alcohol gewoon sneller te bereiken. Maar de lat zo hoog voor jezelf gaan leggen dat je er geen plezier meer in hebt, is ook niet goed. Plezier is gewoon belangrijk

En dat je een shitload aan sport doet, en er goed in bent,... tjah... is nogal subjectief en dus afhankelijk waarmee je het vergelijkt
                      Verder vind ik je topics wel vermakelijk. Maar neem de anderen (en vooral jezelf!) niet zo serieus joh
                      Heb je ook helemaal gelijk in hoor. Maar ik vond het een beetje ver gaan in mijn beleving. Ik stel een vraag en opeens ben ik de huis-alcoholist kom op zeg. En wat dat serieus nemen van mezelf, dat zit wel snor hoor. Je bent wss de eerste die dat tegen me zegt

Comment

Ik gebruik ze ook als noodoplossing als ik een paar dagen in het Zuiden ben...
                        In het zuiden wordt prima bier gebrouwen.

Alaaf!

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Iets zegt me dat Cristiano Ronaldo al aardig in de buurt van zijn beeld van een grote borst komt...
                          Nou heel veel groter wil ik inderdaad niet worden. Beetje wel maar geen klassieke bodybuild fysiek nee...

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            In het zuiden wordt prima bier gebrouwen.

Alaaf!

Ik weet het Ik kom er vandaan! Paplepel enzo...

Comment

Nuff said
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post

Nuff said
                                Daar is ie wel 5 jaar jonger maar deze, ja qua massa vind ik dat prima

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X