binnenkant bovenkant borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Wengstertje View Post
    dus vet iname moet gelijk blijven met de hoeveelheid die ik nu binnen krijg?

Nee de hoeveelheid bodyfat die je nu hebt mag gelijk blijven.
    Stel, je hebt even strak geschat 12% bf, dat zou dan ca 8,7 kilo vet zijn. Gaat je VVM gewicht nou omhoog, dus je wordt zwaarder en loop richting de 80 kilo lichaamsgewicht met dezelfde hoeveelheid lichaamsvet als nu dan is je bf% dus al een flink stuk lager.

Met de juiste combinatie voeding en training kan je dat voor elkaar krijgen. Maar ach, als je 8 kilo zwaarder wordt en er zit max 1 kilo vet bij in diezelfde periode.....is ook wel te overzien.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by gleke View Post
      Jij zou beter eens je bro sciense hernieuwen.

@TS: Je mist gewoon massa, komt vanzelf wel als je goed zwaar traint. Zoals inferno zegt is het inderdaad gewoon het belangrijkst om binnen periode X het gewicht met Y aantal kg te verhogen. Doe je dit niet maak je ook geen progressie (AS gebruikers uitgelaten). Je staat trouwens niet op9% maar heel stuk hoger.
      Dat vetpercentage viel mij ook op ja. Hij kan nog een stuk droger worden dan dat. @ts, als je wilt blijven gainen in kracht dan moet je gewoon goed eten. Ik heb bij mezelf gemerkt dat je een stuk minder sterk bent als je je lichaam lichtelijk ondervoed.

Comment

ok dan zijn mijn doelen voor als ik terug kom van vakantie:

1 techniek letten
        2 progressie boeken
        3 eten maar zo min mogelijk vetten ik denk dat het komt door 4x per week chips te eten :$
        4 foto en training log bijhouden
        5 een goede huidplooi meter vinden (aangezien er bij de fitforfree geen hebben)

bedankt voor jullie hulp
        Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
        musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

1 techniek letten
          2 progressie boeken
          3 eten maar zo min mogelijk vetten ik denk dat het komt door 4x per week chips te eten :$

bedankt voor jullie hulp
          Wel vetten eten. Naar mijn mening is het enige belangrijke dat je niet teveel suikers eet. Als je wilt weten waarom dan moet je even op youtube zoeke op 'sugar: the bitter truth'. Er is ook een topic op bodynet wat hierover gaat, maar dat kan ik niet voor je vinden. Die chips mag je trouwens wel laten. Echter moet je voor jezelf kijken wat je belangrijk vindt. Als je er echt van geniet dan kun je best een zak chips eten in de week. 4 zijn er misschien wat teveel van het goede:P

Comment

echt genieten is ook weer te veel gezegd maar het is wel lekker ja haha. maar ik ga denk ik wel de chips beperken tot de zaterdag avond 1 schaaltje haha. maar ik zit nu op m'n vakantiebaantje dus zal wel even kijken als ik thuis ben
            Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
            musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

1 techniek letten
              2 progressie boeken

bedankt voor jullie hulp
              1. Er zijn in het forum in de afdeling Oefeningen voldoende artikelen en aanwijzingen daarover.
              2. Progressie boeken gaat samen met de techniek.
              3. Vetten heb je wel nodig, maar niet de transvetten die in junkfood zit. Ook daar is veel over te vinden in het forum.
              4. Dat juich ik alleen maar toe.
              5. Je kunt het ook laten meten om de zoveel tijd. Zoals gezegd kost een goede meter een aardige duit.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X