''pompen'' ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ''pompen'' ?

Ik heb een vreemd verhaal gehoord van een collega die het volgende beweerde:

Hij begint weer met fitness na een paar jaar(blessure), en wil het als volgt aanpakken.
    Hij zegt dat hij eerst een maand gaat pompen, wat hij hier onder verstaat is dat hij een licht gewicht pakt (met name alleen de stang..) en dan erg veel herhalingen doet met oefeningen (100x).

Dit heeft als effect beweert hij dat je spieren dan loskomen waardoor je kans op blessures minimaal is als je met gewicht begint te trainen.

In mijn ogen klinkt dit echt als klinkklare onzin vanwege het feit dat je met pompen toch alleen maar het tijdelijke bloed in de spier laat pompen voor een ''pomp'' effect wat ze gebruiken voor een wedstrijd bijvoorbeeld?

Ik hoor graag hoe jullie hier over denken, en of iemand mij kan vertellen hoe dit nu echt in elkaar steekt.
    Bench: 87.5 KG / Squat: 100 KG / Deadlift: 150 KG!

onzin
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Typisch oud gymverhaal, onzin dus.
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

T NATION | Serge Nubret Pump Training

you mad bro?
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Duidelijk broodje aap verhaal dus.
          Bench: 87.5 KG / Squat: 100 KG / Deadlift: 150 KG!

Comment

Bullshit haha
            Student Fysiotherapie

Mirin'

Comment

Broscience !

Comment

Originally posted by VirusTI View Post
                Ik heb een vreemd verhaal gehoord van een collega die het volgende beweerde:

Hij begint weer met fitness na een paar jaar(blessure), en wil het als volgt aanpakken.
                Hij zegt dat hij eerst een maand gaat pompen, wat hij hier onder verstaat is dat hij een licht gewicht pakt (met name alleen de stang..) en dan erg veel herhalingen doet met oefeningen (100x).

Dit heeft als effect beweert hij dat je spieren dan loskomen waardoor je kans op blessures minimaal is als je met gewicht begint te trainen.

In mijn ogen klinkt dit echt als klinkklare onzin vanwege het feit dat je met pompen toch alleen maar het tijdelijke bloed in de spier laat pompen voor een ''pomp'' effect wat ze gebruiken voor een wedstrijd bijvoorbeeld?

Ik hoor graag hoe jullie hier over denken, en of iemand mij kan vertellen hoe dit nu echt in elkaar steekt.
                lol...
                Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                  lol...
                  lol +1
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...