oefeningen voor de onderbuikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oefeningen voor de onderbuikspieren

Ik wil graag de lichte contouren van een sixpack dus geen grote blokkjes buik gewoon heel licht zichtbaar.
    Ik zoek zelf nog wat oefeningen voor de onderste buikspier abs (de onderste 2)
    de bovenste worden nu al wel redelijk zo als ik ze hebben wil, alleen de onderste worden maar niet zichtbaar.
    Ik train ook niet extreem veel of hard, maar ik zie wel vooruitgang hebben jullie nog oefeningen voor mij voor de onderste 2 abs die ik gewoon thuis zonder toestellen kan uitvoeren.
    Verder heb ik wel van de zandzak gewichten die iik om mijn benen en armen kan doen zodat het iets zwaarder wordt
    You don't quit when you're tired.
    You quit when you're done.

Je kan je onderste niet apart trainen, ook je schuine niet trouwens, je kan het accent wel verleggen door hangende legraises te doen, zowiezo is dat een hele goeie voor je buik, de rest is te simpel zoals sit ups.
    Hangende legraises en dat zonder te slingeren vanuit je benen zullen je abs heel snel zichtbaar zijn mits je vet % laag is.
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Heel erg bedankt alleen aangezien die hanging leg raises nogal zwaar zijn voor mij en ik net in korte tijd 6 kilo kwijt ben geraakt (ik was ziek) is mijn spiermassa ook een beetje weg dus die ga ik nu inderdaad met sit-ups trainen, verder sport ik ook al 2 keer per week (fitness).
      maar zijn er nog meer oefeningen waarbij ik het accent op de onderste kan leggen.

Comment

Leg raise kun je ook vanaf de grond doen of je doet ze alleen met je knieen heffen in een legraise apparaat.Maar opzich train je als je situps op de juiste manier doet, ook je onderste buikspieren.
        Dus niet helemaal omhoog komen, daar belast je alleen je onderrug mee, het is je spieren lang maken en kort maken, en dat kort maken is maar een korte beweging.En ook niet aan je hoofd trekken, maar recht houden en als het ware omhoog duwen naar het plafond, dan is die nog effectiever.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

vp verlagen?
          voor de rest wat gezegd is door robbie.
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Als je de bovenste wel ziet maar onderste niet zal het waarschijnlijk aan je vetpercentage liggen, onderste komen pas bij een lager percentage door.
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

daar ben ik nu ook meebezig ik haal zo veel mogelijk suikers uit mijn voeding bijv hagelslag, koekjes en vla en verder at ik al geen zoetigheden.
              ik vervang het door boterhammen enzovoort met kipfilet.
              ik ben op dit moment ook een voedingsschema aan het opstellen enzovoort.
              Ik had alleen nog 1 vraag over mijn schema als ik nou mijn calorien van het avondeten wil berekenen wat is dan de beste manier want ik eet elke dag wat anders.

Comment

Zoals ook al gezegd is vla, koekjes en hagelslag niet het beste.
                avondeten kan je als 500 kcal nemen.

heb je al een voedingsschema gemaakt zoals voorgesteld?
                Je hebt eigenlijk al alle info gekregen die je nodig hebt.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

ik ben bezig met een voedingsschema ik heb al een beginnetje gemaakt op een excel bestandje.
                  weet 1 van jullie nog een handige site om de calorien van je maaltijden te tellen?

Comment

Categorie voeding hier heeft een sticky(rood topic bovenaan) met een handige excel sheet daarvoor
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

ja inderdaad heb ik gezien die gebruik ik nu ook.

Comment

Laag vet% heb je in princiepe al een "sixpack", maar voor massa erop zweer ik bij deadlifts, squats en hanging leg raises.
                        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X