Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (JaapB @ Jan. 21 2005,17:33)]Ik vind dat push up sommige dames wel wat sexier maakt hoor
hahaha jij ben ook gek
@inoue
met dumbels kan je steeds zwaarder tillen met opdrukken til je alleen je eigen gewicht (of zie ik dit verkeerd)of der moet een dikke koe op je rug gaan zitten, dan zou het misschien een flink effect kunnen hebben
Ok dan ff serieus. Ik vind push ups een goede aanvulling op je training, geen vervanging van!
Ik doe ze vaak op niet trainingsdagen. Of als ik een dag niet kan trainen, train ik thuisush ups, dippen, kniebuigen, sit ups, chin ups en nog wat dumbell oefeningen. Niet ideaal om te groeien, wel om kracht/uithoudingsvermogen op peil te houden. Er zijn vele manieren om de manier van opdrukken te varieren. Als je het goed doet, heb je de volgende dag net zoveel spierpijn als na een goede borsttraining.
Citaat[/b] (JaapB @ Jan. 21 2005,17:33)]Ik vind dat push up sommige dames wel wat sexier maakt hoor
hahaha jij ben ook gek
@inoue
met dumbels kan je steeds zwaarder tillen met opdrukken til je alleen je eigen gewicht (of zie ik dit verkeerd)of der moet een dikke koe op je rug gaan zitten, dan zou het misschien een flink effect kunnen hebben
hahah jah als ik dat zou redden zou ik binnuh no time een dikke tricep hebben hahah
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment