Biceps willen niet echt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biceps willen niet echt.

Werk dagelijks in de bouw dus heb al een redelijke basis, ben nu 3 maanden 3x per week actief in de gym.

Ma: Borst/tri/buik

wo: rug/schou/bi/benen

do Borst/tri/buik

De week erop begin ik Ma: Rug/schou..

Oftwel de eene week 2x "dag1" en de week erop 2x "dag2"

Maar op deze manier willen me biceps niet echt groeien, als ik me rug en schouders heb gedaan zijn me biceps al leeg. Kan de oefeningen niet lekker meer uitvoeren.

Nu wil ik een ander schema wil 4 a 5 dagen gaan, Maar kan ik dan vaker me biceps en evntueel triceps trainen? Hoeveel rust hebben ze nodig?

Als je schouders bij borst/tri/buik doet lijkt het qua indeling redelijk op falstyr's 4 dagen schema , dan lijkt het mij dat je meer tijd en energie hebt voor je biceps.

Het is handig om ook ff de info te lezen bij dat schema ivm inplannen van dagen etc.

Comment

zou dan eerder je schema wat aanpassen:

ma: borst/ biceps/ schouders

woe: rug / achterkant schouders/ triceps

do: benen/ kuiten

Daarnaast, bij het trainen van de biceps / triceps zou je eens wat variatie aan moeten brengen. Bijv. dropsets etc. 2-3 oefeningen is ruim voldoende.

Je zou ook eens op t-nation kunnen kijken. Staan verschillende artikelen op over "bigger arms". Zijn ook vaak leuke artikelen met nuttige tips.

Comment

Probeer dit anders eens.
        Ma borst/biceps
        Wo schouders/benen
        Vrij rug/triceps

Zo kun je elke spiergroep en dus ook je biceps hard aanpakken.

Comment

Waarom rug met achterkant schouders?

Originally posted by Damn View Post
          zou dan eerder je schema wat aanpassen:

ma: borst/ biceps/ schouders

woe: rug / achterkant schouders/ triceps

do: benen/ kuiten

Daarnaast, bij het trainen van de biceps / triceps zou je eens wat variatie aan moeten brengen. Bijv. dropsets etc. 2-3 oefeningen is ruim voldoende.

Je zou ook eens op t-nation kunnen kijken. Staan verschillende artikelen op over "bigger arms". Zijn ook vaak leuke artikelen met nuttige tips.
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Waarom rug met achterkant schouders?
            De schouders vormen de bovenkant van je rug zoals Kai Greene zegt. Hij traint schouders ook samen met rug.
            Just saying, niet dat ik het ook zo doe
            Last edited by Fightmachine; 30-10-2012, 18:43.
            Never Never Never Give Up !!!

Comment

Ik ga binnekort ook achterkant schouders met rug mee pakken, ik weet niet waarom maar vind dat het meer bij rug hoort dan schouders. ( eigen mening ga nu weer niet boos worden mensen )

Comment

wat een stomme tip die ik daar net las ?????? maandag: biceps+ borst?

je kan het beste:

dag 1:

borst+triceps+schouders

dag 2:

rug, biceps + onder arm

dag 3: benen

Comment

Gewoon fullbody. Elke trainings eerst iets van benen en daarna de rest. Groeien je armpjes ook sneller mee.
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Fiesto waarschijnlijk vind jij je biceps te klein maar is dat niet zo. Te veel mensen focussen zich alleen maar op borst/biceps. Je zegt het zelf al, als je je rug traint zijn je biceps ook kapot. Persoonlijk train ik helemaal geen biceps meer omdat ik vind dat je ze met rug meer dan genoeg mee traint.
                    Never Never Never Give Up !!!

Comment

Originally posted by jorngerlofs View Post
                      wat een stomme tip die ik daar net las ?????? maandag: biceps+ borst?

je kan het beste:

dag 1:

borst+triceps+schouders

dag 2:

rug, biceps + onder arm

dag 3: benen
                      Waarom is dit dan wel het beste?

Comment

Voor mijn gevoel gaan m'n biceps ook niet hard..
                        Maar als ik foto's terug kijk merk ik wel een degelijk verschil.. Het heeft ook te maken met het feit dat je die dingen elke dag bekijkt , zodoende lijken ze elke dag hetzelfde.

Als jij het gevoel hebt dat je biceps echt leeg zijn , dan heb je je biceps goed getraind.
                        Mocht dat het niet zijn bij jou moet je eens kijken hoe je reageert op een verschil in sets/herhalingen of oefeningen
                        Broomstick_bodybuilding op insta
                        F#CK heavy weights

Comment

Bij werkt het juist goed om de biceps niet "leeg" te trainen.

Comment

Ik weet ook niet precies wat TS bedoelt met leeg , als ik m'n biceps een goeie training heb gegeven zijn die bitches VOL en STIJF hahah , krijg er inderdaad niks meer uit maar zou ik het zelf niet noemen .

Zo zie je maar weer dat iedereen anders reageert op oefeningen eigenlijk
                            Broomstick_bodybuilding op insta
                            F#CK heavy weights

Comment

Het blijft een kwestie van proberen. Inderdaad, iedereen reageert anders op trainingen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X