Biceps willen niet echt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jorngerlofs View Post
    wat een stomme tip die ik daar net las ?????? maandag: biceps+ borst?

je kan het beste:

dag 1:

borst+triceps+schouders

dag 2:

rug, biceps + onder arm

dag 3: benen

want?

trainingen varieren persoonlijk !

heb zelf goede resultaten behaald dmv borst bicep en rug tricep

het is echt geen vast gegeven dat je borst bij triceps moet pakken ofzo!

btw vind ik t schema wat jij aangeeft wel helemaal ruk

borst triceps en dan nog schouders? en dan de benen op een aparte dag?

gelukkig ben je nog maar 14 en kun je nog wat leren voor je een echte vent bent

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
      want?

trainingen varieren persoonlijk !

heb zelf goede resultaten behaald dmv borst bicep en rug tricep

het is echt geen vast gegeven dat je borst bij triceps moet pakken ofzo!

btw vind ik t schema wat jij aangeeft wel helemaal ruk

borst triceps en dan nog schouders? en dan de benen op een aparte dag?

gelukkig ben je nog maar 14 en kun je nog wat leren voor je een echte vent bent

Benen niet op een aparte dag wou je zeggen?

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
        Je zegt het zelf al, als je je rug traint zijn je biceps ook kapot. Persoonlijk train ik helemaal geen biceps meer omdat ik vind dat je ze met rug meer dan genoeg mee traint.
        Bij een verkeerde uitvoering met rugoefeningen pak je ook veel meer biceps. Veel mensen maken die fout.
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

---

tegenwoordig hoor je zo vaak, ik ben niet tevreden met dit of dat terwijl mensen er al zoveel beter uitzien dan ze ooit zagen, kijk naar je innerlijke zelf of je daar tevreden mee bent en waardeer de dingen om je heen, blijf trainen en je zult groeien, voor een sporter is het vaak toch nooit genoeg.

succes
          www.goldgear.webs.com

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Benen niet op een aparte dag wou je zeggen?
            Nee dat zeg ik niet, persoonlijk deed ik die dag in de midden met bv schouders erna

Comment

Originally posted by Damn View Post
              zou dan eerder je schema wat aanpassen:

ma: borst/ biceps/ schouders

woe: rug / achterkant schouders/ triceps

do: benen/ kuiten

Daarnaast, bij het trainen van de biceps / triceps zou je eens wat variatie aan moeten brengen. Bijv. dropsets etc. 2-3 oefeningen is ruim voldoende.

Je zou ook eens op t-nation kunnen kijken. Staan verschillende artikelen op over "bigger arms". Zijn ook vaak leuke artikelen met nuttige tips.
              Originally posted by Sankha View Post
              Probeer dit anders eens.
              Ma borst/biceps
              Wo schouders/benen
              Vrij rug/triceps

Zo kun je elke spiergroep en dus ook je biceps hard aanpakken.

Originally posted by jorngerlofs View Post
              wat een stomme tip die ik daar net las ?????? maandag: biceps+ borst?

je kan het beste:

dag 1:

borst+triceps+schouders

dag 2:

rug, biceps + onder arm

dag 3: benen
              Ik wil niet flauw doen maar waarom willen jullie een jonge die 3 maanden traint split met frequentie van 1x per 7 dagen laten trainen...

Originally posted by Robbie1970 View Post
              Waarom rug met achterkant schouders?
              Vanwege de spiergroepen die je , welliswaar assisterend, aanspreekt bij achterkant schouders.

Comment

Originally posted by Fiesto View Post
                Werk dagelijks in de bouw dus heb al een redelijke basis, ben nu 3 maanden 3x per week actief in de gym.

Ma: Borst/tri/buik

wo: rug/schou/bi/benen

do Borst/tri/buik

De week erop begin ik Ma: Rug/schou..

Oftwel de eene week 2x "dag1" en de week erop 2x "dag2"

Maar op deze manier willen me biceps niet echt groeien, als ik me rug en schouders heb gedaan zijn me biceps al leeg. Kan de oefeningen niet lekker meer uitvoeren.

Nu wil ik een ander schema wil 4 a 5 dagen gaan, Maar kan ik dan vaker me biceps en evntueel triceps trainen? Hoeveel rust hebben ze nodig?
                Aanleg is een belangrijke factor. Als bepaalde spiergroepen achterblijven in je ogen dan moet je ze prioriteit geven. Dat betekend je schema zo aanpassen dat je ze fris kunt aanpakken. Train niet teveel, zonder herstel groei je niet.
                Herhalingen, kijk wat voor jou werkt, mensen die veel snelle spirevezels hebben reageren goed op lage reps, mensen met meer slow fibers op hogere reps.

Maak het niet te ingewikkeld, een goede prikkel op een goed moment is genoeg.

Comment

Misschen je benen appart trainen, en dan na je benen je biceps doen.
                  Vanwege je hormoonpieken van het benen trainen zouden je biceps kunnnen groeien
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                    Misschen je benen appart trainen, en dan na je benen je biceps doen.
                    Vanwege je hormoonpieken van het benen trainen zouden je biceps kunnnen groeien
                    Ik denk dat het wel meevalt met die voordelen die je zou hebben van die hormoonpiek. Het wordt een beetje overdreven.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Ik denk dat het wel meevalt met die voordelen die je zou hebben van die hormoonpiek. Het wordt een beetje overdreven.
                      Vertel Inferno

Ben hier de laatste tijd een beetje op gaan richten maar kan nog niet echt verschil merken dus zou het graag onderbouwd van je horen

Comment

men opent een topic om wat info te krijgen over een schema etc .....
                        het zou toch wel zo sociaal zijn om af en toe eens te reageren wat je hier word toegeschoven
                        of de inhoud ook voldoende is laat ik maar in het midden

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                          Vertel Inferno

Ben hier de laatste tijd een beetje op gaan richten maar kan nog niet echt verschil merken dus zou het graag onderbouwd van je horen
                          Hier een kritische blik op dat fenomeen:

http://forum.bodynet.nl/algemeen/542...nd-growth.html

Verder zijn er veel rolstoel bodybuilders die voortreffelijke armen hebben, terwijl die om begrijpelijke redenen hun benen niet kunnen trainen.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Denk inderdaad dat de hormonenpiek na het trainen van benen te veel word gehyped.

Komt denk ik voort uit youtube filmpjes en forums om mensen te "stimuleren" benen te trainen.
                            Heb nou niet opeens extreem veel massa aangezet met mn 3x per week squatten.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Big O View Post
                              men opent een topic om wat info te krijgen over een schema etc .....
                              het zou toch wel zo sociaal zijn om af en toe eens te reageren wat je hier word toegeschoven
                              of de inhoud ook voldoende is laat ik maar in het midden
                              Zo jij hebt er ook weer een post bij

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Hier een kritische blik op dat fenomeen:

http://forum.bodynet.nl/algemeen/542...nd-growth.html

Verder zijn er veel rolstoel bodybuilders die voortreffelijke armen hebben, terwijl die om begrijpelijke redenen hun benen niet kunnen trainen.
                              THNX mate !

Originally posted by Nocerino View Post
                              Denk inderdaad dat de hormonenpiek na het trainen van benen te veel word gehyped.

Komt denk ik voort uit youtube filmpjes en forums om mensen te "stimuleren" benen te trainen.
                              Zoals je zelf inmiddels ook wel weet verschillen de meningen nog wel eens

Maar goed, vind het wel fijn om na de benen mn schouders/nek nog ff te pakken, maar ook dat is weer persoonlijk !

Comment

Originally posted by Nocerino View Post

Bij mij ook niet, maar dat kom ook door de manier waarop er getraind wordt. Die is op kracht gericht. En bovendien zijn er andere factoren die ook een rol spelen, zoals bijvoorbeeld aanleg en voeding. Maar als het goed is dan is je kracht wel aanzienlijk vooruit gegaan.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X