Ongelijke Borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post

Net wat je zegt, je kan langs.
    Het lijkt mij beter, dat jij geen avies meer geeft
    is ook wat ik horen zeggen heb van een ervaren bodybuilder, om zo meer druk te zetten om die éne spier

Comment

Originally posted by Montri View Post
      is ook wat ik horen zeggen heb van een ervaren bodybuilder, om zo meer druk te zetten om die éne spier
      dat was dan een gigantisch dome BBer
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

tuurlijk, een zeer ervare BB'er
        powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

ben ik dan fout?? zodat mijn quote's gebruikt worden in een andere topic?? rare manier. ik verwacht wel van iemand die 4x zo breed in dan mij dat hij de waarheid zegt. sorry dom van mij. in belgie en nederland zijn weinig mensen te vertrouwen, en zijn er weinig behulpzaam. dit is de mentaliteit zeker??

Comment

Originally posted by Rayfoxz View Post
            Haha nee niet echt
            Moet ik nu voor borst minder oef doen maar meer gewicht?
            Als jij gewichten pakt die té zwaar voor je zijn, is het moeilijk om links en rechts gelijk te pakken. Dan zal je een natuurlijk verschil alleen maar versterken.
            Het moet best zwaar zijn, maar niet zo zwaar dat het ten koste gaat van je uitvoering. En laat je niet gek maken door kracht, niemand begon met hoge gewichten

Behalve ik!

Oke, zelfs dat is niet waar
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Montri View Post
              ben ik dan fout?? zodat mijn quote's gebruikt worden in een andere topic?? rare manier. ik verwacht wel van iemand die 4x zo breed in dan mij dat hij de waarheid zegt. sorry dom van mij. in belgie en nederland zijn weinig mensen te vertrouwen, en zijn er weinig behulpzaam. dit is de mentaliteit zeker??
              Ik denk dat 5/10 "zeer ervaren" BB'ers niet eens weten hoe ze nou precies groot zijn geworden. Ik ken ook van die jongens die zich maar wat in de rondte eten, af en toe zo eens een keer van alles trainen, altijd op een laag vet% staan en er beter bij lopen dan ik. Toch spreken zij nog over "even binnenkant borst pakken" en korte/lange biceps oefeningen.. Zij hebben gewoon een goede aanleg en worden makkelijker groot en hebben vaak totaal geen idee waarover ze praten.

Dit staat dus los van de Nederlandse/Belgische mentaliteit
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X