Burpees in schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Burpees in schema

Goedemorgen,

Ik train op dinsdag, donderdag en zondag.
    Nu wil ik eigenlijk voor cardio Burpees (tabata) gaan doen.
    Kan dit tussen de trainingen door (rustdagen) of is het fysiek te belastend dat ik het het beste direct na de training kan doen?

In principe heb je die oefening niet eens nodig als je een fatsoenlijk trainingsschema heb
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Wat wil je bereiken met het doen van burpees? Als het antwoord afvallen is zou ik het maar achterwegen laten en een voedingsschema opstellen, als het antwoord conditieverbetering is zou ik het gewoon 2a3 keer per week op een rustdag doen.

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
        In principe heb je die oefening niet eens nodig als je een fatsoenlijk trainingsschema heb
        Ik denk niet dat je met alleen een krachttrainingschema hetzelfde bereikt als met tabata oefeningen. Gaat meer om conditie, explosiviteit en uithoudingsvermogen.
        Soortgelijk als training met kettlebells

Comment

Originally posted by stanleymarclar View Post
          Wat wil je bereiken met het doen van burpees? Als het antwoord afvallen is zou ik het maar achterwegen laten en een voedingsschema opstellen, als het antwoord conditieverbetering is zou ik het gewoon 2a3 keer per week op een rustdag doen.
          Ja inderdaad conditieverbetering, maar volgens mij is intervaltraining juist goed geschikt voor afvallen/vetverbranding

Comment

Het is nuttig voor je conditie, VP verlagen doe je met voeding.

Comment

Doe gewoon na je training. Vond het heerlijk toen ik het deed.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X