cutten en bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe kan je in godsnaam een vetlaag hebben op 61kg @ 1,74.. eten en snel.
    SS+GOMAD (google maar eens).

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
      hoe verbrand ik dan vet zonder spier kwijt te raken? hoorde dat je lichaam namelijk eerst je vetreserves pakt en dan pas spieren
      Niet, dat is 100% onmogelijk.

Comment

Originally posted by aktito View Post
        Niet, dat is 100% onmogelijk.
        Shit! Ik ben in spiermassa gestegen en m'n VP is gedaald, maar dan doe ik het dus helemaal fout!? Nah, dan stop ik er maar mee............

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
          Shit! Ik ben in spiermassa gestegen en m'n VP is gedaald, maar dan doe ik het dus helemaal fout!? Nah, dan stop ik er maar mee............
          Heb je een jaar abonnement?
          Ik stop ook, ben zwaarder geworden terwijl me vet zakte
          Net hier nog een meisje in de begeleiding, 10,1% gezakt en 3,5 kg verloren, zal haar eens laxeermiddel voorschrijven....moet een teveel aan stront zijn denk ik?
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
            Dan raak je alsnog wel spier kwijt maar bouw je het sneller op dan dat het verdwijnt flippo. En jij praat over een lange tijdsduur ik praat over tegelijkertijd.

Comment

als je met jou stats en als beginner """tegelijk""" vetpercentage wilt verliezen en spiermassa winnen ga dan "op onderhoud" eten.
              Meer heb ik niet te zeggen en valt er i.m.o. ook niet te zeggen. En de rest kunt ge zelf wel uitzoeken als ge wat moeite wilt doen.

Comment

het is weer is februari denken de meeste nitwits er even tegenaan te gaan om op het strand te kunnen laten zien dat ze op een sportschool zitten
                jongen ga lekker dammen of zo bb houd in dat je moet vreten tot je er misselijk van word
                en btw in een paar maanden lachen ze je uit als je zegt dat je op bb zit
                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Heb de openingspost tot 1/3e gelezen en toen ben ik uit wanhoop gestopt. Gebruik eens een punt en wat hoofdletters
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Als ik jou was zou ik gewoon gaan bulken, een goed voedingsschema maken(onderhoud + 200 a 500)

Comment

hey ik zal mij even voorstellen ik ben een 16 jarige jongen 1.74-61 kg ongeveer ik zit sinds 2 maanden dagelijks op de sportschool, nu onstaat er bij mij zeer veel verwarring qua bulken&cutten ik ben niet dik ik ben niet zeer mager als ik mijn buik aanspan zie je al een paar blokjes met een apparaatje op de sportschool bf gemeten lag rond 7% geloof daar niet zoveel van miss iets meer maar goed, nu dacht ik ik wil spiermassa (vooral in de buik en armen) een sixpack dus eigenlijk niet zwaar overdreven maar gewoon een mooi wasbordje, nu ben ik door de honderden artikelen die ik ondertussen heb gelezen zeer verward,moet ik nu bulken?moet ik nu cutten? mijn doel is gewoon paar mooie spieren hoef geen bodybuilder te zijn worden, ben overigens pas 16 komt vanzelf wil gewoon een strak lichaam voor in de zomer woon namelijk in turkije,nu heb ik bij mij maar ff gedacht ik ga bulken maar miss is dit helemaal niet goed,ik doe elke dag krachttraining (als jullie mijn schema willen zien vraag dit dan even dan zoek ik die morgen maar ik weet dus wel zolang ik deze vetlaag erover heb zitten dat je de spieren nooit goed gaat zien (zit niet veel vet over,maar wil beetje ripped worden) denk dat dat niet zo moeilijk is als ik veel cardio doe,ben wat dat betreft wel een doorzetter,nouja volgende vraag,ik neem aan dat hardlopen het beste is daar haal ik ook mijn meeste voldoening uit en het meeste plezier,ik eet normaal gewoon wat de pot schaft sochtend's wat brood smiddags ook,en savonds eten wij vaak rijst-pasta-soms wat kip-tosti-geklopt eitje, nouja weet niet wat ik per dag aan calorien inneem maar dit is dus ook zeer moeilijk omdat ik maar moet eten wat de pot schaft en het heel verschillend kan zijn,de vraag is wanneer kan ik het beste cardio doen? na de krachttraining? op een andere dag? ik sport overigens tussen middag en avond eten.en is het wel goed voor mij om cardio te doen of eerst nog ff bulken,ik weet het zeer onoverzichtelijk ben altijd slecht geweest in punten en komma's maar hoop dat iemand erop reageert en mij ermee wilt helpen, zou ook graag willen weten hoeveel calorien ik max op een dag mag verbruiken (weet niet wat ik inneem maar goed zal niet heel veel zijn denk normaal en ook niet heel weinig) stel ik neem 2500 calorien per dag mag ik er 4000 bijv verbruiken? overigens wil ik vet verliezen en geen spiermassa,neem aan dat als ik er 1500 meer verbruik dan ik inneem ik op een flink tempo een strak buikje krijg,de spier zit er namelijk al wat vergelijk het als een vrouw die veel eet en daardoor een grote voorgevel krijgt zelfde geld voor afvallen doordat er weinig tot geen vet op zit zie je de blokjes

nouja alvast heel erg bedankt hoop dat er iemand reageert

mvg mikail
                      kardesim luister jij? dit is bijna het zelfde als je vorig topic

je bent 1,74 en 62kilo en vet van 7% die je niet zeker weet maar als je tog zo licht bent ben je zeker wel onder de 10%

ik ben zelf 1.76 en 80kilo met een 13% en bij mij zie je ook wel mooi de lijnen niet overdreven en buik als ik aanspan zie je ook de buikspieren en ben nog steeds niet van plan om te cutten dus als ik jou een tip mag geven niet cutten fitness heeft geduld nodig en wat jij nu moet doen is vol op bulken en train niet aleen je armen en je buik maar alles trainen

Comment

Originally posted by aktito View Post
                        Dan raak je alsnog wel spier kwijt maar bouw je het sneller op dan dat het verdwijnt flippo. En jij praat over een lange tijdsduur ik praat over tegelijkertijd.
                        Oh! Je bedoelt dat jij aan het theoretiseren bent terwijl ik het heb over wat je er reallife ervaart? Waar heb je qua advies geven in BB meer aan denk je, eigenwijsje?

Comment

nu heb ik nog steeds de vraag,want zijn hier tegenstrijdige antwoorden...verlies ik dan spier als ik veel meer verbrand dan ik inneem of enkel vet ?

Comment

nu heb ik nog steeds de vraag,want zijn hier tegenstrijdige antwoorden...verlies ik dan spier als ik veel meer verbrand dan ik inneem of enkel vet ?
                            Hangt van je voeding af, met jou stats moet je niet over cutten denken, ga eten man! Je hebt geen massa, beetje vet en begint net. Ga goed eten, net iets boven onderhoud en ga met een FB schema oid aan de slag. Dan zie je snel genoeg resultaat. Werkt het niet goed genoeg stuur je bij.

Comment

weetje wat post een picture van je lichaam dan kunnen de mensen van de forums ook echt zien hoe dun of juist niet bent en mensen zullen dan een betere reactie geven dat het wel nodig is om te cutten of niet (ik denk zelf dat je moet bulken)

durf deze vraag niet te beantwoorden tog doe ik het
                              wat ik denk dus weet het niet :

maar als je veel te veel verbrand dan dat je ineemt denk ik dat je vet en een beetje spier verbrand

Comment

Gewicht zegt niet altijd alles idd, ik zou een foto droppen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X