heb voor de gein ff een topic over gemaakt. maar ben het ook wel deels met je eens. ook al ben je open met je ouders je verteld ze niet alles, maar dat verschilt ook per gezin. denk dat ik het er met mijn kinderen later wel over kan hebben
Wat te doen als je niet mag fitnessen
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Mrt. 11 2005,17:16)]het is gewoon hopen dat je kidneren genoeg verstand hebben opgedaan en er niet aan gaan doen..Doen ze dat wel hb je ene probleem wat veel voorkomt. ÂIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ik vind dat je het gewoon maar nog eens tegen je ouders moet gaan zeggen en vertellen dat je het gewoon gaat doen of ze het nou willen of niet. ik bedoel je bent 22, wordt eens tijd om je eigen ding te doen, ze kunnen niet voor altijd zeggen wat je moet doen.
en je ouders. misschien zijn ze erg bezorgt en willen niet dat je een blessure oploopt ofzo, waarschijnlijk willen ze je gewoon beschermen. Maarja ze kunnen dat niet eeuwig blijven doen. ooit komt er een dag dat ze je niet kunnen beschermen en dan ben je de lul als er een sterke gozer jou in elkaar wilt trappen, want doordat je niet mag sporten ben je fysiek gezien misschien niet in staat om jezelf te beschermen ( is niet lullig bedoeld ofzo hoor).
je moet het gewoon tegen je ouders zeggen en laten zien dat je gewoon volwassen bent en dat het tijd voor je is om je eigen ding te doen wat ze ook zeggen.I'm not fat, I'm just big boned
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment