gespierd bovenlichaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Over eettips heb ik al en discussie gemaakt.

Comment

Kerel, luister nou eens naar wat er gezegd word. Jij wil een groot bovenlichaam #everydayisupperbodyday. DAN MOET JE ETEN! ETEN ETEN ETEN! Als ik jou was zou ik de stickies lezen van dit forum, daar vind je info over het belang van eten bij spiergroei. Muscles are made in the kitchen. Je kan wel dom isolatie-oefeningen gaan doen maar zo kom je er niet. Goede oefeningen voor je bovenlichaam: Squats, Deadlifts, (Weighted) Chin/Pull-ups, Pendlayrow/Bentover row, (DB) Bench press, (DB) Military press. Ga je eerst maar even inlezen.

Comment

Originally posted by kanee View Post
        Ik zou graag wat oefening willen weten voor biceps & bovenlichaam
        Je moet je hele lichaam trainen kerel.
        Zoek naar de training schema's in de sticky's.

Je armen bestaan niet alleen uit biceps.
        En ga op tijd naar je bed, je groeit niet met opblijven. Je groeit in je slaap....

Comment

Dankje t-Buser, knulletje !

Comment

Originally posted by kanee View Post
            Pfff fy all.
            Ah, zo doe je dat richting anderen. En het dan vreemd vinden dat je geen luisterend oor vindt, laat staan adviezen....Het is weer hetzelfde liedje: niks lezen, domme vragen stellen en dan grof worden. Weer een aanwinst voor het forum. Jammer.
            Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
              XDDDDDDDDDDD ik begin maandag met starting strenght XD
              U wot mate, ik dacht srs dat je een troll was. Maar slimme keuze kerel.

OT: Als je gewoon wat sterker etc wilt worden, meer eten, en misschien wat leuke bodyweight excersises. Als je denkt srs te willen gaan fitnessen/trainen moet je naar een gym gaan of echte equipment aanschaffen (bench/rack/gewichten/olybar)

Comment

Thanks ...

Comment

Gewoon meer eten kereltje, meer (gezonde) kcals naar binnenwerken. En ja gaan trainen, maar gewoon zwaarder worden kan je ookal bereiken door meer te eten.

Lees ff de stickys door over voeding en training, dat zal je helpen!

Comment

Ik was in mijn jonge jaren (14 t/m 16) ook heel dun (op mijn 16e 180cm 60kg) en de dingen die bij mij heel erg hebben geholpen (Ik ben nu 19 180cm 74kg) zijn:
                    1. Zorg ervoor dat trainen een gewoonte wordt, een lifestyle! Zorg ervoor dat je minimaal 3 keer per week intensief traint. DIT IS JE BASIS!

2. YOU NEED TO EAT! Toen ik 16 was dacht ik altijd dat ik veel at maar toen ik op een dag besloot om het aantal kcal op te tellen wat ik op een dag at bleek dit heel erg weinig te zijn. 1-1.5 liter volle melk (naast een normale voedingspatroon) doet wonderen. Drink ook veel water.

3. Rust. Zorg voor minimaal 8 uur rust ELKE nacht.

4. Last but not least. Tijd. Wist je dat je als beginner (de eerste 5-6 maanden) ongeveer 2 kilo spier kunt aankomen per maand?

Comment

4. Last but not least. Tijd. Wist je dat je als beginner (de eerste 5-6 maanden) ongeveer 2 kilo spier kunt aankomen per maand?

Kan je dit onderbouwen?

Comment

Originally posted by Levi View Post

Kan je dit onderbouwen?
                        Het is misschien n beetje optimistisch gezegd, maar waarom zou hij dit moeten onderbouwen?
                        Het is algemeen bekend, dat: een beginnend sporter het snelste spiermassa bouwd.
                        Ook is het bekend dat een beginner nog snel kan zakken in bf% en tegelijk zwaarder kan worden.
                        En ja, 10-12kg spiermassa is mogelijk in het eerste half jaar.

Comment

Exactly

Comment

Goede raad

Comment

Je wilt gespierder worden, gespierder wordt je eerder van veel eten en wat minder veel trainen dan van veel trainen en wat minder eten. Het beste is natuurlijk veel eten en veel trainen

Comment

eten eten eten eten eten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X