Over eettips heb ik al en discussie gemaakt.
gespierd bovenlichaam
Collapse
X
-
Kerel, luister nou eens naar wat er gezegd word. Jij wil een groot bovenlichaam #everydayisupperbodyday. DAN MOET JE ETEN! ETEN ETEN ETEN! Als ik jou was zou ik de stickies lezen van dit forum, daar vind je info over het belang van eten bij spiergroei. Muscles are made in the kitchen. Je kan wel dom isolatie-oefeningen gaan doen maar zo kom je er niet. Goede oefeningen voor je bovenlichaam: Squats, Deadlifts, (Weighted) Chin/Pull-ups, Pendlayrow/Bentover row, (DB) Bench press, (DB) Military press. Ga je eerst maar even inlezen.
Comment
-
Originally posted by kanee View PostIk zou graag wat oefening willen weten voor biceps & bovenlichaam
Zoek naar de training schema's in de sticky's.
Je armen bestaan niet alleen uit biceps.
En ga op tijd naar je bed, je groeit niet met opblijven. Je groeit in je slaap....
Comment
-
Originally posted by kanee View PostPfff fy all.Why so serious?
bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80
Comment
-
Originally posted by RobinVM View PostXDDDDDDDDDDD ik begin maandag met starting strenght XD
OT: Als je gewoon wat sterker etc wilt worden, meer eten, en misschien wat leuke bodyweight excersises. Als je denkt srs te willen gaan fitnessen/trainen moet je naar een gym gaan of echte equipment aanschaffen (bench/rack/gewichten/olybar)
Comment
-
Ik was in mijn jonge jaren (14 t/m 16) ook heel dun (op mijn 16e 180cm 60kg) en de dingen die bij mij heel erg hebben geholpen (Ik ben nu 19 180cm 74kg) zijn:
1. Zorg ervoor dat trainen een gewoonte wordt, een lifestyle! Zorg ervoor dat je minimaal 3 keer per week intensief traint. DIT IS JE BASIS!
2. YOU NEED TO EAT! Toen ik 16 was dacht ik altijd dat ik veel at maar toen ik op een dag besloot om het aantal kcal op te tellen wat ik op een dag at bleek dit heel erg weinig te zijn. 1-1.5 liter volle melk (naast een normale voedingspatroon) doet wonderen. Drink ook veel water.
3. Rust. Zorg voor minimaal 8 uur rust ELKE nacht.
4. Last but not least. Tijd. Wist je dat je als beginner (de eerste 5-6 maanden) ongeveer 2 kilo spier kunt aankomen per maand?
Comment
-
Originally posted by Levi View Post4. Last but not least. Tijd. Wist je dat je als beginner (de eerste 5-6 maanden) ongeveer 2 kilo spier kunt aankomen per maand?
Kan je dit onderbouwen?
Het is algemeen bekend, dat: een beginnend sporter het snelste spiermassa bouwd.
Ook is het bekend dat een beginner nog snel kan zakken in bf% en tegelijk zwaarder kan worden.
En ja, 10-12kg spiermassa is mogelijk in het eerste half jaar.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C