gespierd bovenlichaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hier zeg je dat je gewichten van 1.5kg hebt en in je andere thread zeg je dat je gewichten van 12 kg hebt? Troll?
    U mirin' brah?

Comment

Ik heb je een antwoord gegeven die past bij een jongen van 14... Doe er iets mee..

Comment

Originally posted by Timoo View Post
        hier zeg je dat je gewichten van 1.5kg hebt en in je andere thread zeg je dat je gewichten van 12 kg hebt? Troll?
        Zegt trollmeneer zelf!
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dat mensen nog zoveel moeite doen om te helpen. Na robinvm heb ik de moed opgegeven xd

Comment

Maar ik zou graag wat oefeningen willen doen voor biceps & bovenlichaam.

Comment

Doe ze dan..

Comment

Weet niet of ik dit serieus kan of moet nemen.
                keep the focus going!

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Dat mensen nog zoveel moeite doen om te helpen. Na robinvm heb ik de moed opgegeven xd
                  XDDDDDDDDDDD ik begin maandag met starting strenght XD

Comment

Man, jullie nemen me toch niet serieus.
                    ik zou gewoon wat spiertjes willen bijkrijgen zodat ik wat meer weeg en er beter uitzie.
                    Maar niet om altijd die fucking shit van mensen te horen dat ik veel te mager ben.
                    Mijn leven is echt shit zo, nu wil ik er iets aan doen maar jullie lachen me recht in mijn gezicht uit.
                    Denken jullie dat het leuk is om altijd te worden uitgelachen me nooit te kunnen verdedigen
                    en meisjes die niet met me willen gaan omdat ik zo mager ben? Ik kan zelfs in bijna geen pullen,
                    allemaal te groot aan de schouders

Pfff fy all.

Comment

Originally posted by kanee View Post
                      Man, jullie nemen me toch niet serieus.
                      ik zou gewoon wat spiertjes willen bijkrijgen zodat ik wat meer weeg en er beter uitzie.
                      Maar niet om altijd die fucking shit van mensen te horen dat ik veel te mager ben.
                      Mijn leven is echt shit zo, nu wil ik er iets aan doen maar jullie lachen me recht in mijn gezicht uit.
                      Denken jullie dat het leuk is om altijd te worden uitgelachen me nooit te kunnen verdedigen
                      en meisjes die niet met me willen gaan omdat ik zo mager ben? Ik kan zelfs in bijna geen pullen,
                      allemaal te groot aan de schouders

Pfff fy all.
                      zo zo zo zo..
                      je hebt je antwoord gehad luister maar naar yerato ..

Comment

Zeg er dan! Over wtf gaat deze disscussië anders?

Comment

Nocerino waar heb jij het over?
                          U mirin' brah?

Comment

Hoevaak heb je al gehoord hier dat je gewoon meer moet eten?
                            Een goed trainingschema kan je ook al aardig helpen, die vind je ook wel hier op bn.
                            Jij hoeft niet achterlijk zwaar te trainen, je zit nog in de groei en dat is ook n voordeel.

Niet miepen dat je geen hulp krijgt, je kreeg al hulp bij het eerste antwoord op pagina 1......
                            Jij doet er niets mee, dat is je probleem.

Comment

Ik zou graag wat oefening willen weten voor biceps & bovenlichaam

Comment

XD ga naar de fitness , en ze helpen je daar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X