gespierd bovenlichaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik neem aan dat je een troll bent. Maar mocht dat niet zo zijn, lees hetvolgende:

Je bent pas 14, een gespierd bovenlichaam ga je nu nog echt niet krijgen (mits je perfecte genen hebt en er alles aan doet) Wel kun je een stuk gezonder gaan leven en een flink aantal KG's aankomen. Want wat je nu weegt is echt te weinig. Hoe ga je dit doen?

Eet elke dag je ontbijt, gewoon bruin brood met wat pindakaas erop, of gewone kaas, of kipfilet. Doe er 1tje met jam bij of hagelslag, wat jij lekker vindt. Drink hierbij een groot glas VOLLE melk.

Neem tijdjes je middag eten hetzelfde, gewoon weer 4 sneeen bruin brood met lekker beleg erop, en weer een glas VOLLE melk. Tussen je ontbijt en middageten neem je een stuk fruit wat je lekker vindt, en een handje noten of pinda's erbij.

Als avond eten neem je gewoon wat je moeder klaarmaakt, schep je bord goed vol en eet ALLES op. Als beloning neem je daarna een lekker glas chocomelk.

En 's avonds voor het slapen gaan eet je iets wat je lekker vindt. Iets waar geen suiker of koolhydraten inzitten (dat zijn dingen zoals brood en koek) Dus eet een ei als dat van je moeder mag, of kwark als je dat lust, of noten, zoek iets.

Daarnaast, probeer naar een sportschool te gaan. Als dat niet mag ga je even op youtube zoeken naar bodyweight oefeningen die je thuis kunt doen.

Succes

Comment

Originally posted by kanee View Post
      Ik eet super veel gvd !
      ben benieuwd hoeveel super veel is volgens jou.. Ik ken mensen die 2 boterhammen en een komkommer ook al veel vinden
      Ernstig noh!

Comment

38????? holy mekkers. Ik zou ff naar een sportschool gaan en met een dietist/trainer praten. Die helpen je wel aan een paar kilo's
        Superbia in Proelio

Comment

Originally posted by Mickdv View Post
          38????? holy mekkers. Ik zou ff naar een sportschool gaan en met een dietist/trainer praten. Die helpen je wel aan een paar kilo's
          Doe normaal joh, t ventje is 14 jaar he...

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
            Doe normaal joh, t ventje is 14 jaar he...
            38 kilo is echt heel weinig. Ik weet niet hoe lang hij is.
            Vervolgens zeg ik ook tegen hem ga naar dietist/trainer in een sporstschool, aangezien je thuis met 1.5kg gewichten niet lang aan t werk kan.
            Chill your bean.
            Superbia in Proelio

Comment

Hij is 162cm lang.
              En ook zijn langte bij 14 jaar zegt geen ene reet. Hij heeft nog 7jaar om te groeien zowel in lengte als breedte.
              Hij kan nu wat te mager zijn en over 1 jaar veel te zwaar.

Comment

Prima. No shit dat ie nog kan aankomen, no shit dat ie nog gaat groeien.
                HIj vraagt alleen ik wil een gespierd bovenlichaam, dan zou ik als ik hem was -------> Naar de sportschool.
                Leeftijd of niet, 38 kilo is ondergewicht. Als je daar wat aan wilt doen en het schijnbaar zelf niet kan: Dietist!
                Superbia in Proelio

Comment

Please help iemand mij ...

Comment

U all aware? Dbb kindjes maken trollacountjes aan om hier te trollen. Just awaring
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ernstig ondergewicht *

Comment

Ik ben niet zo kinderachtig ik wil gewoon steviger worden en meer wegen.
                        Alle dagen krijg ik die opmerkingen...

Comment

eten, eten, eten en nog eens eten.. en ohja eten... succes!

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                            U all aware? Dbb kindjes maken trollacountjes aan om hier te trollen. Just awaring
                            Ik ga er op letten.
                            Superbia in Proelio

Comment

Nu heeft eigenlijk wel niemand geantwoord op mijn vraag

Comment

Originally posted by kanee View Post
                                Nu heeft eigenlijk wel niemand geantwoord op mijn vraag
                                Geef er zelf eens antwoord op. Wat denk jij dat je moet doen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X