Rippetoe, Chin-Ups? Alternatief?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rippetoe, Chin-Ups? Alternatief?

Ik ben van plan om te gaan trainen volgens rippetoe schema. Nu heb ik 2 vragen hierover.

1. Ik heb heel veel voorbeeldschema's gezien en hoewel het volgens mij niet in het originele schema zit, zag ik in heel veel schema's chin-ups staan. Is dit een noodzakelijke oefening?

2. Ik kan deze oefening niet doen. Welke oefening(en) zouden een alternatief zijn in de context van een rippetoe-schema?

Als je handen hebt dan kun je met wat doorzettingsvermogen chinups leren doen.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Wat je zou kunnen proberen is de stang van een smith-machine op ongeveer 50centimeter hoogte afstellen. Onder de stang gaan liggen en een soort van liggend optrekken. Dit is minder moeilijk en toch een goede oefening voor je rug en biceps!

Comment

doe gewoon assisted chin ups .

neem de binnenband van een fiets , maak een lus rond je bar zet je knie erin . en voila mijn oma kan zelfs chin ups doen .

ik begin mijn rugtraining met chin ups , gebruik ook een fietsband als opwarming , dan gewoon , dan weighted
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Als je handen hebt dan kun je met wat doorzettingsvermogen chinups leren doen.

Gewoon opbouwen dus... Voor je het weet kan je het...

Comment

hahhah Zuilenaar90 je komt net kijken en dan zulke antwoorden geven
            Last edited by brillant; 19-03-2013, 15:37.
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by Hajar View Post
              2. Ik kan deze oefening niet doen. Welke oefening(en) zouden een alternatief zijn in de context van een rippetoe-schema?
              Kan je de oefening vanwege de een of andere medische reden niet doen? of heb je geen beschikking over een chin bar? Als het laatste het geval is, waar beschik je dan wel over?
              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by Hajar View Post
                Kan je de oefening vanwege de een of andere medische reden niet doen? of heb je geen beschikking over een chin bar? Als het laatste het geval is, waar beschik je dan wel over?
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Chin en pull ups, is al je het mij vraagt een must. Veel gains mee gehaald.
                  Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X