wat ik wil zeggen is dat je voor progressie moetgaan en je niet druk met maken over die assisted reps op het eind waarmee je jezelf alleen maar voor de gek houdt. gewoon fatsoenlijk trainen. als ik in mijn sportschool mensen in paren zie bankdrukken, dan doet er 1 iemand een een chestworkout terwijl de ander opwarmt voor bebt over rows.
Trainen zonder maat/hulp
Collapse
X
-
Heb iemand misschien een filmpje wat je moet doen als je bench press niet gaat, dat je hem op je benen leg zeg maar. Ik had eens een heel goed filmpje er van maar kan die niet vinden.
Train thuis meestal wanneer niemand in de buurt is dus wil dit me wel even aanleren, zeker nu ik net met bankdrukken maar heel net mijn gewicht omhoog kreeg..
Comment
-
-
Wat een k.. sportschool is dat met instructeurs die niet willen helpen.
Verder is het belangrijkste dat de oefeningen goed worden uitgevoerd. Dit lijkt me logisch.
Wil je tot het uiterste gaan, zorg dan voor of een spotter of zorg dat je apparatuur het toestaat (in het geval van benchen zorgen dat er zgn safeties zijn).
Forced reps kunnen soms een uitkomst bieden de laatste rep te maken, maar dit zal bij menigeen al gauw een routine gaan worden en uiteindelijk het doel ondermijnen.
Beter laat je je helpen in dat geval met een spotter of doe wat negatives zodat vorm optimaal blijft.
Heeft je gym geen safeties bij benchen of vind je geen spotter, ga dan gauw op zoek naar een goede gym (waar wel personen/instructeurs zijn die kunnen en willen helpen).PuristVerzuren zonder kuren
...ilse weet alles...
Comment
-
Originally posted by Kojpje View PostJongens,
Ik heb een maat gevonden die met mij wil trainen.
Ik heb iemand meegenomen en hij is zo enthousiast dat hij ook een abo heeft genomen.
Probleem opgelost! Ideaal!
Thanks voor alle reacties.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by aktito View PostZonder spotter maximaal gaan is op push oefeningen ronduit gevaarlijk en de kans een blessure op te lopen is vele malen groter. Beter lichter trainen of een spotter zoeken dan grotere kans op langdurige blessures (denk helemaal om je kwetsbare schouders).
dit is precies wat ik ook zou zegge , als je zonder iemand traint is t gevaarlijk als je echt niet meer kan met hele zware gewichten , zoals bij bench press. Je moet gewoon orecies het gewicht nemen , dat je elke keer de laatste x omhoog doet, dat dat echt net aan gaat.
Comment
-
Spotten is toch een kunst hoor.
Telkens ik iemand vraag om te spotten moet ik het eerst uitleggen.
1) blijf van de barbell zolang hij niet de verkeerde richting uit gaat of niet langer dan 3 seconden stil staat
2) Let op, niet chicks checken ofzo
3) Niet praten, ik probeer me te concentreren
4) blijf van de barbell zolang hij niet de verkeerde richting uit gaat of niet langer dan 3 seconden stil staat
5) wacht tot ik geset ben, zovelen beginnen de barbell al aan te geven als ik nog duidelijk aan het setten ben
6) blijf van de barbell zolang hij niet de verkeerde richting uit gaat of niet langer dan 3 seconden stil staat
7) als ik zeg, help, dan help je
8) blijf van de barbell zolang hij niet de verkeerde richting uit gaat of niet langer dan 3 seconden stil staat
9) blijf van de barbell zolang hij niet de verkeerde richting uit gaat of niet langer dan 3 seconden stil staat
10) blijf van de barbell zolang hij niet de verkeerde richting uit gaat of niet langer dan 3 seconden stil staatlucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment