Begin eens met chins met de palmen naar je toe. Is de meest lichte variant en snel te leren. Daarna kan je overstappen op de versie met de palmen naar elkaar toe of eventueel een wijde grip en palmen van je af.
pull ups blijven achter...vind ik zelf.
Collapse
X
-
Ik zie er helemaal geen probleem in als je het met het contra gewicht moet leren. Zolang je het maar rustig doet, en niet te snel doet. Kun je het eenmaal 1x zonder, dan volgen er snel meer herhalingen.
Je kunt het ook zonder leren, als je iemand je rustig omhoog laat helpen en zonder hulp (negatief) laat zakken.
In het begin is het een tering oefening die heel veel kracht kost, maar als je het eenmaal kunt gaat het in n rap tempo beter en makkelijker.
Dan is het n geweldige oefening waar je een giga rug van krijgt met n goede vorm.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Postwat een onzin
het helpt juist wel"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk zie er helemaal geen probleem in als je het met het contra gewicht moet leren. Zolang je het maar rustig doet, en niet te snel doet. Kun je het eenmaal 1x zonder, dan volgen er snel meer herhalingen.
Je kunt het ook zonder leren, als je iemand je rustig omhoog laat helpen en zonder hulp (negatief) laat zakken.
In het begin is het een tering oefening die heel veel kracht kost, maar als je het eenmaal kunt gaat het in n rap tempo beter en makkelijker.
Dan is het n geweldige oefening waar je een giga rug van krijgt met n goede vorm.
Life doesn't get any easier...you just get stronger
Comment
-
-
Volgens mij kun je beter iedere training of iig iedere rugdag gewoon pull ups proberen. Dat gehele gedoe op die machine gaat je veel meer tijd kosten dan gewoon je pull-ups opbouwen. Gewoon blijven proberen en je zal merken dat zodra je een pull-up goed uit kunt voeren dat het steeds beter vooruit gaat. Ik heb niet gehad dat ik geen pull-ups uit kon voeren, maar ik begon op 2 of 3 ofzo. In 2-3 maanden zit ik op 3x 10-8. Ik zag laatst een goed filmpje voor pullups zal hem even voor je opzoeken.Not with the lights on baby, i'm bulking.
Comment
-
Thanks! het is niet zo dat ik het niet kan uitvoeren, maar de progressie gaat moeizaam in tegenstelling tot andere oefeningen. Ik doen nu het handen naar elkaar toe maar ga nu dus ook chin ups doen. En het is dus technisch best een lastige oefening (iig. voor mij blijkbaar).
...we zullen doorgaan...!Why so serious?
bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80
Comment
-
Ik heb in het begin ook met contra gedaan, zat nog op 30kg ofzo en dacht at random ik probeer ze nog eens, toen bleek ik er 4 te kunnen. Vanuit daar uitgebouwd, doe ze nu al weighted, gaat redelijk snel. Gewoon blijven proberen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostWat ongenuanceerd, voor mij is het een kutapparaat. Ik begrijp dat als je 100+ weegt het wat moeilijker is om een normale pull up te doen. Misschien dat het dan iets makkelijker is.
ik heb zelf veel profijt bij gehad, zoals vele andere
nu doe ik BW+40kg pullupsWanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Postdat jij nou niks kan wil niet zeggen dat dat apparaat geen nut heeft
nu doe ik BW+40kg pullups"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Postdat jij nou niks kan wil niet zeggen dat dat apparaat geen nut heeft
nu doe ik BW+40kg pullupsfocus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Ik vind het onzin om zo'n machine te gebruiken als je weet dat je met negatieven binnen 4 weken kan chinnen.. Ik zie vaak mensen eindeloze reeksen herhalingen maken met zo'n machine. Zit nu op de bw+60 sinds vandaag Liefst zo vaak mogelijk met lage herhalingen chinnen, zodra je meer dan 10 reps kan verhoog je de gewichten.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
15 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment