pull ups blijven achter...vind ik zelf.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Begin eens met chins met de palmen naar je toe. Is de meest lichte variant en snel te leren. Daarna kan je overstappen op de versie met de palmen naar elkaar toe of eventueel een wijde grip en palmen van je af.
    Train hard or go hormone

Comment

Ik zie er helemaal geen probleem in als je het met het contra gewicht moet leren. Zolang je het maar rustig doet, en niet te snel doet. Kun je het eenmaal 1x zonder, dan volgen er snel meer herhalingen.
      Je kunt het ook zonder leren, als je iemand je rustig omhoog laat helpen en zonder hulp (negatief) laat zakken.

In het begin is het een tering oefening die heel veel kracht kost, maar als je het eenmaal kunt gaat het in n rap tempo beter en makkelijker.
      Dan is het n geweldige oefening waar je een giga rug van krijgt met n goede vorm.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
        wat een onzin
        het helpt juist wel
        Wat ongenuanceerd, voor mij is het een kutapparaat. Ik begrijp dat als je 100+ weegt het wat moeilijker is om een normale pull up te doen. Misschien dat het dan iets makkelijker is.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Ik zie er helemaal geen probleem in als je het met het contra gewicht moet leren. Zolang je het maar rustig doet, en niet te snel doet. Kun je het eenmaal 1x zonder, dan volgen er snel meer herhalingen.
          Je kunt het ook zonder leren, als je iemand je rustig omhoog laat helpen en zonder hulp (negatief) laat zakken.

In het begin is het een tering oefening die heel veel kracht kost, maar als je het eenmaal kunt gaat het in n rap tempo beter en makkelijker.
          Dan is het n geweldige oefening waar je een giga rug van krijgt met n goede vorm.
          Zoals ik inderdaad ook al zei. Ondertussen heb ik het filmpje gevonden waar ik het over had. Het is een apart ventje, maar ik denk dat de methode prima is om pull-ups te leren/oefenen:

Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Originally posted by DavyD View Post
            Zoals ik inderdaad ook al zei. Ondertussen heb ik het filmpje gevonden waar ik het over had. Het is een apart ventje, maar ik denk dat de methode prima is om pull-ups te leren/oefenen:

neeee niet de man met het vissershoedje en de klote stem

Comment

Volgens mij kun je beter iedere training of iig iedere rugdag gewoon pull ups proberen. Dat gehele gedoe op die machine gaat je veel meer tijd kosten dan gewoon je pull-ups opbouwen. Gewoon blijven proberen en je zal merken dat zodra je een pull-up goed uit kunt voeren dat het steeds beter vooruit gaat. Ik heb niet gehad dat ik geen pull-ups uit kon voeren, maar ik begon op 2 of 3 ofzo. In 2-3 maanden zit ik op 3x 10-8. Ik zag laatst een goed filmpje voor pullups zal hem even voor je opzoeken.
              Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Thanks! het is niet zo dat ik het niet kan uitvoeren, maar de progressie gaat moeizaam in tegenstelling tot andere oefeningen. Ik doen nu het handen naar elkaar toe maar ga nu dus ook chin ups doen. En het is dus technisch best een lastige oefening (iig. voor mij blijkbaar).

...we zullen doorgaan...!
                Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Ik heb in het begin ook met contra gedaan, zat nog op 30kg ofzo en dacht at random ik probeer ze nog eens, toen bleek ik er 4 te kunnen. Vanuit daar uitgebouwd, doe ze nu al weighted, gaat redelijk snel. Gewoon blijven proberen.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    Hahaha! Zoals ik al zei...apart ventje
                    Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                      Wat ongenuanceerd, voor mij is het een kutapparaat. Ik begrijp dat als je 100+ weegt het wat moeilijker is om een normale pull up te doen. Misschien dat het dan iets makkelijker is.
                      dat jij nou niks kan wil niet zeggen dat dat apparaat geen nut heeft
                      ik heb zelf veel profijt bij gehad, zoals vele andere
                      nu doe ik BW+40kg pullups
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Mag ik vragen wat je probleem is? Bijna op al mijn reacties word ik door jou gequote. Ik vertel toch dat mijn eerdere uitspraak wat ongenuanceerd was en de machine voor andere mensen misschien wel werken?
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          Hahaha. Ik schoot idd. ook meteen in de lach toen die gast begon te praten!
                          Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Je bedoelt zeker een latpulldown op BW plus 40kg, nou stoer hoor.
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ik vind het onzin om zo'n machine te gebruiken als je weet dat je met negatieven binnen 4 weken kan chinnen.. Ik zie vaak mensen eindeloze reeksen herhalingen maken met zo'n machine. Zit nu op de bw+60 sinds vandaag Liefst zo vaak mogelijk met lage herhalingen chinnen, zodra je meer dan 10 reps kan verhoog je de gewichten.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Order in the court!!
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X