Sixpack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed topic
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

je bent 9% en hebt geen sixpack?????
      Volgens mij moet je bij 9% toch echt wel voldoende zien hoor al train je ze nooit apart.

Comment

Massa is belangrijker dan een laag vp.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by BroodjeKip View Post
          Is het niet zo dat 9% al redelijk laag is?
          Ja hoor. Maar als je geen "dikke" spieren hebt, zie je eruit als een geraamte en zie je je ribben beter dan je blokjes.
          Zag gisteren nog hier zo'n jongen lopen........broodmager en zo trots op zijn "sixpack" zoals ik hem hoorde zeggen tegen zijn maatjes. Ik hoop dat hij mijn blik niet voor bewondering hield, want hij rammelde ongeveer waar hij liep.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you wonā€™t get the results you want over night. "

Comment

abs on a skinny guy is like big boobs on a fat chick!
            zo ging het gezegde toch?

er is een groot verschil tussen buikspieren zien en buikspieren hebben.
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Je abs moet je dus trainen als je wilt dat ze "goed" doorkomen bij een (relatief) laag bf%. Nu is de vraag voor de topicstarter.

Hoe denk jij je abs te kunnen laten groeien, hoeveel oefeningen, sets, reps, rust etc? Heb je daar een idee van hoe je dat wilt gaan aanpakken?
              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Is dat zo? Leg eens uit dan...
                Originally posted by Beaudien View Post
                Ja hoor. Maar als je geen "dikke" spieren hebt, zie je eruit als een geraamte en zie je je ribben beter dan je blokjes.
                Zag gisteren nog hier zo'n jongen lopen........broodmager en zo trots op zijn "sixpack" zoals ik hem hoorde zeggen tegen zijn maatjes. Ik hoop dat hij mijn blik niet voor bewondering hield, want hij rammelde ongeveer waar hij liep.
                Dit bedoel ik pesc, als je maar dun genoeg bent heb je wel een sixpack maar ziet het er zo mager uit dat het helemaal niet mooi is. Wil je het ook nog mooi hebben zal je abs wel moeten trainen, maar ook je pecs etc. om het er nog mooier uit te laten zien

Comment

Ik bepaal niet graag voor anderen wat mooi is, daarnaast ken ik een aantal mensen die geen apart ab-werk doen die een prima core hebben. En als je geen "dikke" spieren hebt zie je er uit als een geraamte, hou toch op zeg en jij sluit je daar bij aan? Succes daarmee

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                    Ik bepaal niet graag voor anderen wat mooi is, daarnaast ken ik een aantal mensen die geen apart ab-werk doen die een prima core hebben. En als je geen "dikke" spieren hebt zie je er uit als een geraamte, hou toch op zeg en jij sluit je daar bij aan? Succes daarmee
                    Dat is niet de manier hoe ik het bedoel. Ook mensen die geen apart ab werk doen kunnen inderdaad een prima core hebben. Maar ik denk dat dit wel komt doordat ze de compound oefeningen doen die ook de core trainen als in: deadlift, squat. Ook hoeft het niet te betekenen dat als je geen 'dikke' spieren hebt je eruit ziet als een geraamte.

https://www.google.nl/search?newwind...D1%3B460%3B300

(kan iemand me vertellen hoe je direct het plaatje ziet ipv die asociaal grote link van google ? ben hier niet bekend mee)

Dit bedoel ik met mager, en geen 'dikke' spieren: maar wel een sixpack. (overigens is dit wat mvos bedoelde met die uitspraak toch? :P)

Comment

Door te klikken op "originele afbeelding bekijken" . Ik weet trouwens wel dat je dit bedoeld maar ik word altijd zo moe van mensen die zich nimmer aflatend laatdunkend over anderen uitlaten wat betreft uiterlijk. Zeker als je er zelf als een vogelverschrikker uitziet komt dat een beetje stuitend en dom over.

Comment

Rechter muis click en dan afbeelding url kopiƫren.
                        Ik vermoed dat die jongen niet boven de 16 jaar oud is, en ook niet boven de 60 kilo weegt. Zal wel anders zijn als je geen buikspieren traint, maar wel 80 kilo weegt. Ik doe 1x in de week plank holds als enige buik oefening. Voor de rest allemaal compound oefeningen. Ben nu men vetpercentage aan het minderen.. ben benieuwd wat het resultaat straks is.

Comment

http://m.cdn.blog.hu/or/ortometapara...a-fat-girl.jpg

[img] http://m.cdn.blog.hu/or/ortometapara...a-fat-girl.jpg [/img]

ff testen

*edit* beide niet, !?

Comment

Je vroeg om een kortere url, die gaf ik je!
                            Je kan gewoon rechter muis click op een afbeelding doen, kopiƫren en in een tekstvenster hier plakken.

Comment

owh... faal XD thanks !

Comment

Klein beetje maar =)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X