Goed topic
Sixpack
Collapse
X
-
Originally posted by BroodjeKip View PostIs het niet zo dat 9% al redelijk laag is?
Zag gisteren nog hier zo'n jongen lopen........broodmager en zo trots op zijn "sixpack" zoals ik hem hoorde zeggen tegen zijn maatjes. Ik hoop dat hij mijn blik niet voor bewondering hield, want hij rammelde ongeveer waar hij liep."Bodybuilding is a long term commitment and you wonāt get the results you want over night. "
Comment
-
abs on a skinny guy is like big boobs on a fat chick!
zo ging het gezegde toch?
er is een groot verschil tussen buikspieren zien en buikspieren hebben.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Je abs moet je dus trainen als je wilt dat ze "goed" doorkomen bij een (relatief) laag bf%. Nu is de vraag voor de topicstarter.
Hoe denk jij je abs te kunnen laten groeien, hoeveel oefeningen, sets, reps, rust etc? Heb je daar een idee van hoe je dat wilt gaan aanpakken?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIs dat zo? Leg eens uit dan...Originally posted by Beaudien View PostJa hoor. Maar als je geen "dikke" spieren hebt, zie je eruit als een geraamte en zie je je ribben beter dan je blokjes.
Zag gisteren nog hier zo'n jongen lopen........broodmager en zo trots op zijn "sixpack" zoals ik hem hoorde zeggen tegen zijn maatjes. Ik hoop dat hij mijn blik niet voor bewondering hield, want hij rammelde ongeveer waar hij liep.
Comment
-
Ik bepaal niet graag voor anderen wat mooi is, daarnaast ken ik een aantal mensen die geen apart ab-werk doen die een prima core hebben. En als je geen "dikke" spieren hebt zie je er uit als een geraamte, hou toch op zeg en jij sluit je daar bij aan? Succes daarmeeBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk bepaal niet graag voor anderen wat mooi is, daarnaast ken ik een aantal mensen die geen apart ab-werk doen die een prima core hebben. En als je geen "dikke" spieren hebt zie je er uit als een geraamte, hou toch op zeg en jij sluit je daar bij aan? Succes daarmee
https://www.google.nl/search?newwind...D1%3B460%3B300
(kan iemand me vertellen hoe je direct het plaatje ziet ipv die asociaal grote link van google ? ben hier niet bekend mee)
Dit bedoel ik met mager, en geen 'dikke' spieren: maar wel een sixpack. (overigens is dit wat mvos bedoelde met die uitspraak toch? :P)
Comment
-
Door te klikken op "originele afbeelding bekijken" . Ik weet trouwens wel dat je dit bedoeld maar ik word altijd zo moe van mensen die zich nimmer aflatend laatdunkend over anderen uitlaten wat betreft uiterlijk. Zeker als je er zelf als een vogelverschrikker uitziet komt dat een beetje stuitend en dom over.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Rechter muis click en dan afbeelding url kopiƫren.
Ik vermoed dat die jongen niet boven de 16 jaar oud is, en ook niet boven de 60 kilo weegt. Zal wel anders zijn als je geen buikspieren traint, maar wel 80 kilo weegt. Ik doe 1x in de week plank holds als enige buik oefening. Voor de rest allemaal compound oefeningen. Ben nu men vetpercentage aan het minderen.. ben benieuwd wat het resultaat straks is.
Comment
-
http://m.cdn.blog.hu/or/ortometapara...a-fat-girl.jpg
[img] http://m.cdn.blog.hu/or/ortometapara...a-fat-girl.jpg [/img]
ff testen
*edit* beide niet, !?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
18 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment