Hallo iedereen ik ben net beginnen squatten en squat 60 kilo maar ik krijg na het squatten pijn in mijn onderrug de pijn zit vanonder maar als ik op youtube enzo kijk denk ik niet dat ik de oefening verkeerd uitvoer ik kijk recht vooruit en steek men borst zo ver als ik kan vooruit.
pijn in onderrug squat
Collapse
X
-
handigste is even laten controleren door iemand, als je filmpje post dan kunnen wij het beoordelen anders iemand in de gym vragen die er verstand van heeft.
Kan namelijk van alles zijn, ligt er ook aan hoever je zakt, hang je voorover, kantelt je bekken enz het kunnen heel veel dingen zijnCalisthenics / Street workout
-
Originally posted by NickP View PostWaarom meteen troll? Hij kan toch last van zijn onderrug hebben.. laat idd even een filmpje maken of doe t zelf en laat het ons zien
Maar heb je zijn andere discussies en antwoorden gelezen?
Af en toe een vraag stellen en verder geen reactie...??Apart.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostKan inderdaad.
Maar heb je zijn andere discussies en antwoorden gelezen?
Af en toe een vraag stellen en verder geen reactie...??Apart.
Hebben de trolls niks beters te doen?Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
17 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment