pijn in pees bicep oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pijn in pees bicep oefeningen

Hallo iedereen.

De laatste 2 weken heb ik last tussen mijn biceps en onderarmen (denk dat het de pezen zijn) tijdens mijn bicep training. De pijn is moeilijk te lokaliseren. Vind dit heel vreemd want ik heb er vroeger nooit last van gehad. Zelfs bij lager gewicht heb ik het ook. En ik doe de oefening ook niet verkeerd. Weet iemand de oorzaak hiervan en een oplossing ?

aan welke kant van je arm?
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

allebei de kanten.

Comment

Jij moet gewoon helemaal stoppen met al dat gezeik over pijntjes!
        Of beter stoppen met trollen,tenzij je er zelf echt lol in hebt.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

het is geeeeen trooollll en het is toch niet normaal dat je het daar voelt in plaats van in de bicep ?

Comment

Originally posted by cedric vermeire View Post
            het is geeeeen trooollll en het is toch niet normaal dat je het daar voelt in plaats van in de bicep ?
            Er is goeie pijn en slechte pijn. De goeie pijn trekt binnen een paar dagen weg de slechte pijn blijft en voel je tijdens bepaalde bewegingen voor langere periodes. Goeie pijn niks aan de hand. Slechte pijn rusten of met een low/medium past verder trainen. Word het echt niet minder -->Huisarts.
            Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
              Er is goeie pijn en slechte pijn. De goeie pijn trekt binnen een paar dagen weg de slechte pijn blijft en voel je tijdens bepaalde bewegingen voor langere periodes. Goeie pijn niks aan de hand. Slechte pijn rusten of met een low/medium past verder trainen. Word het echt niet minder -->Huisarts.
              wat is met een low/ medium past verder trainen ?

Comment

Oefeningen met laag gewicht doen. De spieren bewegen, meer niet.
                Mind is everything.

Comment

Kap toch eens met trollen... Als je last hebt, ga je naar de huisarts. Klaar! En nu geen topics meer over pijn hier en pijn daar.
                  Ik doe een gok

Comment

Originally posted by resike View Post
                    Oefeningen met laag gewicht doen. De spieren bewegen, meer niet.
                    ja maar bij laag gewicht heb k het ook

Comment

Kan van alles zijn, de pezen of de aanhechtingen of n lichte ontsteking aan 1 van deze.
                      En ja soms is het normaal, zeker in het begin dat je daar last hebt van halverwege onderarm tot half in de bicep.
                      Wat het dan is?
                      Heel simpel, of je belast ze te veel. Of je pakt teveel gewicht. Of je pezen en aanhechtingen zijn gewoon nog zwak.

Nu licht het een beetje aan de mate van de pijn die je er in hebt.
                      Is het een vervelende pijn of is het een snijdende pijn met scheuten.
                      Als het n vervelende pijn is moet je niet miepen en stoppen met zeiken over wat pijn en gewoon doortrainen.
                      Sommige beginners lopen weleens n week met de ellebogen gebogen omdat ze niet meer strekken kunnen (teveel belast ineens). Dan train je ook gewoon door maar wat minder zwaar met meer herhalingen om n betere doorbloeding te verkrijgen voor n sneller genezings proces.
                      Als het snijdend is, ga je naar de huisarts of de therapie.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Kan van alles zijn, de pezen of de aanhechtingen of n lichte ontsteking aan 1 van deze.
                        En ja soms is het normaal, zeker in het begin dat je daar last hebt van halverwege onderarm tot half in de bicep.
                        Wat het dan is?
                        Heel simpel, of je belast ze te veel. Of je pakt teveel gewicht. Of je pezen en aanhechtingen zijn gewoon nog zwak.

Nu licht het een beetje aan de mate van de pijn die je er in hebt.
                        Is het een vervelende pijn of is het een snijdende pijn met scheuten.
                        Als het n vervelende pijn is moet je niet miepen en stoppen met zeiken over wat pijn en gewoon doortrainen.
                        Sommige beginners lopen weleens n week met de ellebogen gebogen omdat ze niet meer strekken kunnen (teveel belast ineens). Dan train je ook gewoon door maar wat minder zwaar met meer herhalingen om n betere doorbloeding te verkrijgen voor n sneller genezings proces.
                        Als het snijdend is, ga je naar de huisarts of de therapie.
                        Ja het is een vervelende pijn dus gewoon meer herhalingen met een lager gewicht. Is het omdat ze een beetje overbelast zijn? En hoe lang gaat het ongeveer duren voor dat ik terug weinig herhalingen met veel gewicht kan doen zoals ik ervoor deed. (Bedankt voor de goede reactie trouwens )

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X