Wtf!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat heeft xeno dus ook. hij is dan wel een big mofo maar kracht ho maar!!!
    stats :
    - 17 jr
    - 86 kg
    - 1,88 m
    - 8-10% bf

Comment

Aan de ene kant is het ook een voordeel als je niet veel kracht hebt. Je hebt dan namelijk minder kans op blessures.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

@Iguana

Comment

mij bf is ook aardig gezakt
          drukte 3 a 4 x 120 en nu ploeter ik met 100 kg
          intreseerd me eigenlijk weinig als ik maar uitgeput ben na een training en dan maakt het gewicht niet uit
          de ene keer doe ik meer sets en oef en ben ik uitgeput en de andere keer ben ik na 2 oef 2 sets al leeg en dan stop ik ook
          door knallen heeft toch weinig nut
          Who's the Chef

Comment

het valt me op dat alleen mensen die weinig banken ook het hardst roepen dat het hun niet uit maakt welk gewiocht ze gebruiken....mooi verhaal

Als er iemand die net zo zwaar is als jij 50kg meer bankt ben je gewoon doodziek wat je ook zegt.
            Kan er bij mij niet in dat het je niet uit maakt als je al jaren ligt te ploeteren met een lullig gewicht als 100kg..

wil niemand afvallen maar ik train al mer als 15 jaar en heb alle smoesjes al voor bij horen komen

SB

Comment

Hoe zou je met minder kracht minder kans op blessures moeten hebben dan?

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Lobsterboy @ Mei. 09 2005,15:41)]Hoe zou je met minder kracht minder kans op blessures moeten hebben dan?
                Dat vroeg ik me ook af inderdaad..

De 1 doet bv neckpresses met 40 kilo en de ander met 110 maar voor beide is dit de maximale belasting dus evenveel kans op blessures..
                Dit klinkt echt als een standaard smoes om geen kracht te hebben..
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik heb zeker niet veel kracht, ook relatief weinig kracht vergeleken met de spiermassa die ik heb.

Maar het maakt me niks uit, want ik train voor spiermassa en niet voor kracht.

Als je minder kracht hebt heb je minder kans op blessures. Iemand die dumbell press doet met 20 kg. dumbells heeft minder kans op een blessure dan iemand die ze met 40 kg. dumbells doet. Je maximale belasting is voor beide personen misschien wel hetzelfde maar de anatomische bouw is hetzelfde. Stel je spier/pees kan tot 100% belast worden voordat je een blessure krijgt. Iemand die op 60% belasting zit loopt minder kans op een blessure dan iemand die op 80% zit.

Het is geen smoesje om geen kracht te hebben, want ik doe aan bodybuilding en niet aan powerlifting of powerbuilding e.d.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Precies,jij snapt het helemaal,Keep.

Ik merk het nu zelf ook,ik gebruik een shitload aan dope maar kracht blijft hetzelfde en met sommige dingen zelfs minder.

Ik cardio ruim een uur per dag en zit laag in mn kalorien maar ga er wel steeds beter uitzien dus tsja.....wat moet je dan?

Ik flip er ook van dat niet alles zo makkelijk gaat als je mischien zou verwachten in een kuur maar ik hou nu het allerbelangrijkste voor ogen.....er beter uitzien dan ooit en dat ik nu niet meer met hele zware gewichten kan stoeien is jammer maar slechts een nare bijkomstigheid,meer niet.

Comment

mensen vewachten bijna allemaal dat als je gespierd ben je ook gelijk oeli sterk zal wezen.
                      Who's the Chef

Comment

KIR en Testo hebben zeker gelijk maar ik vind het geen gezicht als iemand van ruim 100kg nauwelijks zijn eigen gewicht kan drukken..

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kracht is voor mij ook belangrijk. Ik train niet puur alleen voor massa. Ik wil toch ook met kracht altijd vooruit. Iedere training proberen zwaarder te gaan....altijd 1 rep meer proberen te halen als je trainingsmaat (   )

Ik heb toch wel het idee dat als je echt groot wilt worden ook zware gewichten moet tillen.

mvgr Rik
                          They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                          Don't stimulate....Annihilate!!!
                          Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 10 2005,08:54)]KIR en Testo hebben zeker gelijk maar ik vind het geen gezicht als iemand van ruim 100kg nauwelijks zijn eigen gewicht kan drukken..

Greets...
                            En bedankt maar weer.
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sorry...

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 10 2005,12:42)]Sorry...  

Greets...  
                                Hehe laat ik er de komende 2 maanden wat aan doen.
                                En als het dan nog met moeite gaat ondanks het niet meer naturel zijn is dat wel zielig hehe. (subdoel met winstrol! KRACHT)
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...