pijn onderrug lat pulldown en hammer strengt wide pulldown.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by cedric vermeire View Post
    Misschien is dat een goed idee. Maar zou ik beter een dokter of een fysio raadplegen ?
    Psygiater of psycholoog zou ook een goeie keuze zijn.
    Mind is everything.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Wat is dat nou voor een aanwijzing?
      Hier zit de pijn DENK JE?

En je cheat niet zo heel erg?

Kan ook zijn dat je aan het klooien bent, en je onderrug klappen krijgt..
      Nee hoor de pijn zit echt wel degelijk daar want ik voel het nu ook nog altijd een beetje.
      En het is niet zo dat ik de stang naar mijn borst gooi ik zit recht met mijn borst redelijk naar voor en trek dan de stang tot mijn bovenborst.

Comment

Originally posted by resike View Post
        Psygiater of psycholoog zou ook een goeie keuze zijn.

Whaaaahahahaha, naar manmens.

Comment

En ja, dat is het dus wel. Je had weer even rustig aan moeten doen he.

Maar zoals al meerdere mensen hier reageren, heb jij wel erg vaak problemen met de sport.
          Ik zou toch maar een naar een arts lopen en vragen of deze sport wel geschikt is voor jou.
          Je hebt elke 3 dagen wel iets waarmee je worstelt.

Om terug te komen op het bovenste,
          Ik train al n stukje langer dan jij, en ook ik moet weer n stapje terug doen als ik op vakantie ben geweest.
          Anders heb ik ook last van spieren/pezen en aanhechtingen. Voor hetzelfde geld trek je dan iets stuk.
          Je had dus even n stapje terug moeten doen en dan kun je na 3 of 4 trainingen weer volop in de ankers
          omdat je spieren het al weer aardig gewend zijn dan.
          Maar ik wil nooit van mijn leven stoppen. Ik train nu al een jaar en ik heb echt wel veel resultaat geboekt. Sommige van mijn vrienden vinden het wat overdreven maar ik wil blijven door trainen. Ik zet binnenkort weleens een foto

Comment

. Ik zet binnenkort weleens een foto [/QUOTE]

Ik zeg :doen!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Je moet leren duidelijk te zijn in je schrijven, niet iedereen zegt het maar ze denken het wel!
              Het is zo moeilijk uitvogelen wat jij nou eigenlijk bedoelt als je een vraag hebt, dat ik zoal de meeste post van jou oversla.... Ik denk dan pffffff ff geen zin in hoor...

Probeer dat bij anderen te voorkomen kerel, straks word er niets meer van je gelezen of neemt niemand je meer serieus..
              Ik zie dat er al afhaken als jij iets schrijft...

Dus?
              Wees eens duidelijk.

Comment

Maar ik wil nooit van mijn leven stoppen. Ik train nu al een jaar en ik heb echt wel veel resultaat geboekt. Sommige van mijn vrienden vinden het wat overdreven maar ik wil blijven door trainen. Ik zet binnenkort weleens een foto
                En wat vinden sommige van jouw vrienden dan overdreven?
                Dat je traint, of het feit dat je al zo bent gezegend met een gigantische spiermassa?

Comment

Je moet leren duidelijk te zijn in je schrijven, niet iedereen zegt het maar ze denken het wel!
                  Het is zo moeilijk uitvogelen wat jij nou eigenlijk bedoelt als je een vraag hebt, dat ik zoal de meeste post van jou oversla.... Ik denk dan pffffff ff geen zin in hoor...

Probeer dat bij anderen te voorkomen kerel, straks word er niets meer van je gelezen of neemt niemand je meer serieus..

Dus?
                  Wees eens duidelijk.
                  Ok ik zal er in het vervolg op letten. Maar wat denk jij nu. Naar de fysio gaan of was het toch dat ik terug met dat oud gewicht begon na mijn rust week.Maar de vorige keer dat ik op vakantie was geweest en ik begon terug te trainen op oud gewicht had ik geen last. En die foto die ik gepost heb daar zit de pijn echt.

Comment

En wat vinden sommige van jouw vrienden dan overdreven?
                    Dat je traint, of het feit dat je al zo bent gezegend met een gigantische spiermassa?
                    Allebei eigenlijk. Maar ik ben nog maar 16 he. Maar ja mensen van mijn leeftijd vinden alles overdreven . Die vinden beachboys net goed.

Comment

Te laat.....................

Comment

Kerel, ik kan ook niet in je rug kijken.
                        De Fysio heeft in no time gezien of er iets is met je rug, dus ja waarom niet?
                        Je hebt maar 1 rug, en daar moet je zuinig mee zijn.
                        Ik vermoed dat je gewoon te zwaar bent opgestart na de vakantie. Maar zekerheid voor alles!

Comment

Kerel, ik kan ook niet in je rug kijken.
                          De Fysio heeft in no time gezien of er iets is met je rug, dus ja waarom niet?
                          Je hebt maar 1 rug, en daar moet je zuinig mee zijn.
                          Ik vermoed dat je gewoon te zwaar bent opgestart na de vakantie. Maar zekerheid voor alles!
                          Ok bedankt voor je antwoorden

Comment

Alvast bedankt voor jullie antwoord
                            Ik vraag het me echt af
                            Hier zit ongeveer de pijn denk ik
                            Ik zet binnenkort weleens een foto
                            Maar ja mensen van mijn leeftijd vinden alles overdreven .
                            Ok bedankt voor je antwoorden
                            Waarom zet je overal een achter?

Wat wil je daarmee zeggen?

Top dat je als 16 jarige er zo mee bezig bent,maar jij hebt wel een berg "aparte" vragen.
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post

Top dat je als 16 jarige er zo mee bezig bent,maar jij hebt wel een berg "aparte" vragen.
                              Ah oh niks hoor. Het is me niet eens opgevallen. En ja ik ben er echt heel hard mee bezig ik train heel erg graag ik kan er mij op afreageren. En ik ben ook erg geïnteresseerd in gezondheid en al . Maar ik doe lo en sport op school dus gezond eten enzo is voor mij wel een must . Maar als ik ergens een probleem met heb of ik voel pijn waar er geen pijn zou moeten zijn voel ik mez er echt slecht over enzo.

Comment

Originally posted by Mvos View Post

Nerveuze tik waarschijnlijk, een aandoening.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X